moje podniebienie oszalalo z zachwytu...

1. Data: 2004-03-26 17:20:45

Temat: moje podniebienie oszalalo z zachwytu...
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... kiedy ostatnio na imprezie zjadlam marchewke maczana w sosie czosnkowym.
Nie wiem czy znacie takie polaczenie ale naprawde warto sprobowac. Wlasnie
ide robic bo sama mam dzisiaj gosci. Po prostu palce lizac!

pozdrawiam
izis_

1. Data: 2004-03-26 17:59:13

Temat: Re: moje podniebienie oszalalo z zachwytu...
Od: sulaco <baldoto_no@spam_rocketmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ wrote:

> ... kiedy ostatnio na imprezie zjadlam marchewke maczana w sosie czosnkowym.
> Nie wiem czy znacie takie polaczenie ale naprawde warto sprobowac. Wlasnie
> ide robic bo sama mam dzisiaj gosci. Po prostu palce lizac!

Wszystko pieknie i ladnie, ale... o jaki sos czosnkowy chodzi??
Jogurtowo-, smietanowo-, serkowo-homogenizowano-, oliwowo-, majonezowo-,
maslano-, czy moze sojowo-czosnkowy? ;-)

sulaco

P.S. Witam wszystkich. Mam na imie Tomek i nie znam sie zbytnio na
gotowaniu. Grupe poczytuje od jakiegos miesiaca i, mimo ze spotkalem sie
z glosami gloszacymi nadejscie jesieni sredniowiecza, to jest - schylku
pl.rec.kuchnia, lektura grupy uratowala mi juz dwukrotnie malzenstwo, za
co serdecznie dziekuje ;-)

1. Data: 2004-03-26 18:18:34

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> ... kiedy ostatnio na imprezie zjadlam marchewke maczana w sosie
czosnkowym.
> Nie wiem czy znacie takie polaczenie ale naprawde warto sprobowac.

do sosu czosnkowego to jak ci jeszcze polece inne warzywa, ktore pieknie sie
z nim komponuja: kolorowe papryki syrowe, seler naciowy, cukinia i ogorlek w
slupki, rzodkiewki

1. Data: 2004-03-26 19:12:11

Od: Zbigniew Pieciul <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> do sosu czosnkowego to jak ci jeszcze polece inne warzywa, ktore pieknie sie
> z nim komponuja: kolorowe papryki syrowe, seler naciowy, cukinia i ogorlek w
> slupki, rzodkiewki

...i wiecej: czastki surowego kalafiora, brokulow....

1. Data: 2004-03-26 19:30:39

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Zbigniew Pieciul" <m...@z...com> napisal w wiadomosci
.rogers.com...

> ...i wiecej: czastki surowego kalafiora, brokulow....

no wlasnie:) a tego brokula, to surowego maczasz? chmm, wlasnie sie
zastanowilam, ze jeszcze nigdy nie jadlam surowego brokula:)

1. Data: 2004-03-26 19:33:41

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-26 20:30:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *rena* skreślił te oto słowa:

> chmm, wlasnie sie
> zastanowilam, ze jeszcze nigdy nie jadlam surowego brokula:)

A surowe szparagi chrupiąc jak paluszki?
A surowe pieczarki pokrojone cienko i na kanapke?

Polecam :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-26 19:57:08

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> wrote in message
> no wlasnie:) a tego brokula, to surowego maczasz? chmm, wlasnie sie
> zastanowilam, ze jeszcze nigdy nie jadlam surowego brokula:)
Spróbuj. Moim zdaniem surowe brokuły biją gotowane brokuły na głowę. Tak
jak kalafiory i pieczarki... :-)

Hania

1. Data: 2004-03-26 20:44:52

Od: "deranż" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania:
> Spróbuj. Moim zdaniem surowe brokuły biją gotowane brokuły na głowę. Tak
> jak kalafiory i pieczarki... :-)

A taką sałatkę znacie :
surowe różyczki kalafiora pocięte na wachlarzyki, skropione cytryną,
posypane rodzynkami, przerzucone krążkami banana, polane miodem i gęstą
śmietaną ?
Pyszne !
Ale moje podniebienie oszalało przy innym połączeniu.
Któregoś czerwcowego dnia zjadłam truskawkę w ruloniku
żółtego sera posmarowanym niesłodzonymi powidłami śliwkowymi własnej
roboty - ambrozja !

Pozdrawiam,
deranż

1. Data: 2004-03-27 14:33:23

Od: Mamqa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> A surowe szparagi chrupiąc jak paluszki?
> A surowe pieczarki pokrojone cienko i na kanapke?

A gotujecie coś z tych warzyw? ;-)

--
Mam(q)a - mięsożerna /g-g 365511
http://mamqa.webpark.pl/

1. Data: 2004-03-27 14:51:40

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <5...@n...onet.pl> deranż wrote:
> [...]
> posypane rodzynkami, przerzucone krążkami banana, polane miodem i
> gęstą śmietaną ? Pyszne ! Ale moje podniebienie oszalało przy innym

Czy to szaleństwo nie przerzuca się przypadkiem z podniebienia na
przyległe organy?

Władysław

przepis na sernik z gotowanymi jajkami, proszę
sosik majonezowy do jajek
Help - pilnie, proszę
Bułeczki do gyrosa
Mufinki