montaż WC

1. Data: 2009-12-29 21:21:26

Temat: montaż WC
Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Prezpraszam, że temat nieprzyjemny :) ale b. proszę o pomoc w montażu
WC:
http://www.kolo.com.pl/produkt/30985

Chodzi o mocowanie spłuczki do muszli. Dołączyli:
1. śrubę metalową,
2. nakrętkę metalową,
3. podkładkę metalową płaską,
4. podkładkę z tworzywa sztucznego płaską,
5. uszczelkę gumową stożkową,
6. Nakrętkę z tworzywa sztucznego typu "motylek"

Wszystko x2 i wszystko jasne, oprócz tego, które podkładki gdzie powinny
pójść? Którą stroną nasadzić tę gumową uszczelkę stożkową? |Czy do spłuczki
przed uszczelkę gumową ma iść podkładka i czy metalowa, czy sztuczna, itd,
itp.... Taka niby prosta sprawa, ale brak szczegółowej instrukcji, bo taką
ogólną dołączyli nie wiem po co. Zanim jutro do nich zadzwonię, to może Ktoś
z Was mnie naprowadzi. Z góry dziękuję.

2. Data: 2009-12-29 21:40:25

Temat: Re: montaż WC
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax napisał(a):
> [...]
> 4. podkładkę z tworzywa sztucznego płaską,
> 5. uszczelkę gumową stożkową,
> 6. Nakrętkę z tworzywa sztucznego typu "motylek"
Na śrubę metalową nakładasz podkladke plastikowa nastepnie
uszczelke gumowa stozkowa, stawiasz spluczke na muszli i
przekladasz przez otwor w spluczce i w muszli, od spodu
wkladasz podkladke metalowa i dokrecasz motylkiem.
Chyba tak to ma isc.
--
Krzysiek

3. Data: 2009-12-30 04:39:15

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gumowa stozkowa, stawiasz spluczke na muszli i przekladasz przez otwor w
> spluczce i w muszli, od spodu wkladasz podkladke metalowa i dokrecasz

Dzięki, ale gdzie idzie zwykła nakrętka metalowa? -czy pod samą spłuczkę?
Ale jeśli tak, to jaka podkładka? Którą stroną założyć uszczelkę
stożkową -stożkiem w dół, czy do góry? Chyba zadzwonię do nich, tylko czy
sami będą wiedzieć :)

4. Data: 2009-12-30 08:11:31

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax napisał(a):
> Dzięki, ale gdzie idzie zwykła nakrętka metalowa?
Aaaaaa. OK
Poprawiam sie.
Przekładasz samą srubę z podkladka plastkowa i stożkową
przez spluczkę, nastepnie od spodu spluczki idzie metalowa
podkladka i nakretka, dociagasz to kluczykiem plaskim, tak w
miare mocno, ale bez przesady, potem stawiasz spluczke z
tymi wystajacymi srubami na muszli i dociagasz od spodu
motylkami.

--
Krzysiek

5. Data: 2009-12-30 08:41:18

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to kluczykiem plaskim, tak w miare mocno, ale bez przesady, potem stawiasz
> spluczke z tymi wystajacymi srubami na muszli i dociagasz od spodu

Dzięki, teraz już zgadzam się zupełnie :) znalazłem też:
http://www.leroymerlin.pl/porady/budowa-i-montaz-spl
uczki-kompaktowej,1107949029.html

6. Data: 2009-12-30 08:44:37

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to kluczykiem plaskim, tak w miare mocno, ale bez przesady, potem stawiasz
> spluczke z tymi wystajacymi srubami na muszli i dociagasz od spodu

Już zaczynam montowaćm, ale wydaje mi się, że w środku spłuczki powinna być
metalowa podkładka, wtedy ceramika spłóczki styka się od środka z uszczelką,
a od zewn. z podkładką plastkową. Ale czy ta podkladka metalowa szybko nie
zardzewieje w środku?

7. Data: 2009-12-30 09:17:11

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax napisał(a):
> ale wydaje mi się, że w środku spłuczki powinna
> być metalowa podkładka,
Możliwe ze powinna być metalowa podkładka w środku.Już nie
pamiętam.
Zasada jest taka by ta stożkowa była mocno dociągnięta i
uszczelniła otwór.
--
Krzysiek

malowanie scian z wyjsciem na sufit
Problem z lodówką
Jaka pralke kupic?
Zarowki energooszczedne
Podłączenie syfonu do odpływu kanalizacji