montaż karniszy

1. Data: 2011-02-20 11:31:45

Temat: montaż karniszy
Od: "Katy" <K...@K...xx> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc przy montażu karniszy. Wysokość mieszkania to ok 265 cm,
otwory okienne są ok. 33 cm od sufitu. Karnisze standardowe rurkowe mosiężne
fi 19.
W jakiej odległości nad oknem (od sufitu) powienien być przymocowany drążek?
Ile cm od otworów na boki dać wsporniki? B. proszę o radę i z góry dzięuję
:)

2. Data: 2011-02-20 13:47:17

Temat: Re: montaż karniszy
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katy" <K...@K...xx> napisał(a):

> [...]
>fi 19.
>W jakiej odległości nad oknem (od sufitu) powienien być przymocowany drążek?

Tak, zeby Ci sie podobal efekt.

>Ile cm od otworów na boki dać wsporniki? B. proszę o radę i z góry dzięuję
>:)

Wg instrukcji?

3. Data: 2011-02-20 16:11:58

Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katy <K...@K...xx> napisał(a):

> [...]
> Ile cm od otworów na boki dać wsporniki? B. proszę o radę i z góry dzięuję

Blisko, coraz bliżej. Doczekam się pytania o pranie papieru toaletowego. Już
niedługo.

4. Data: 2011-02-21 06:16:52

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Blisko, coraz bliżej. Doczekam się pytania o pranie papieru toaletowego.
> Już
> niedługo.

nie jest źle. Wątkotwórca nie zadał pytania kontrolnego o link lub podstawę
prawną potwierdzającą tezy osoby doradzającej.
Ale wszystko przed nami.
--
Jackare

5. Data: 2011-02-21 11:58:50

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-20 12:31, Katy pisze:
> Proszę o pomoc przy montażu karniszy. Wysokość mieszkania to ok 265 cm,
> otwory okienne są ok. 33 cm od sufitu. Karnisze standardowe rurkowe
> mosiężne fi 19.

19 mm? To cienka rurka i na rozstawie w okolicach 2 metry moze sie
uginac. Mozna dac sie jej ugiac nieco i obrocic potem o pare stopni
(tyle zeby bylo ladnie) albo dodac wspornik na srodku. Ja mam takie
cienkie, wg mnie sa ladniejsze od grubych rur.

> W jakiej odległości nad oknem (od sufitu) powienien być przymocowany
> drążek? Ile cm od otworów na boki dać wsporniki?

Zalezy dokladnie od tego jak ma wygladac efekt koncowy przy zasunietych
i rozsunietych zaslonach/firankach. Dobrze jest przymierzyc z zalozonymi
(oczywiscie jeszcze nie docietymi na dlugosc) zaslonami i dac do oceny
zonie.
:-)
KJ

6. Data: 2011-02-21 14:07:15

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

KJ Siła Słów napisał(a):
> ...] i dac do oceny zonie.
Chyba raczej mężowi :-)
--
Krzysiek

7. Data: 2011-02-21 16:26:13

Od: "Katy" <K...@K...xx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozsunietych zaslonach/firankach. Dobrze jest przymierzyc z zalozonymi
> (oczywiscie jeszcze nie docietymi na dlugosc) zaslonami i dac do oceny

Dzięki Wielkie za odpowiedź a nie marudzenie.
jestem dziewczyną i mam coś, co mnie już trochę nakierowało:
http://www.leroymerlin.pl/porady/montaz-karniszy,110
2495555.html
ale jestem bez doświadczenia w zasłony/firany/karnisze, nie chciałabym się
skompromitować przed facetem stąd takie pyatnia, wybaczcie, jeśli pytania
uraziły.
Oczywiści zdaję sobie sprawę, że to sprawa indywidualna, ale może macie
jakieś doświadczenia i praktykę, więc wiecie co warto zrobić a jak nie
robić. Przecież nawet niby najprostsza rzecz a może się skomplikować, więc
wydaje mi się, że pytać nie zaszkodzi.
Rurki są też 16, 19, 25 -więc wybraliśmy te "19", która ma 2 wsporniki aż do
długości 2.40 m, więc obaw chyba nie ma, tym bardziej, że interesują nas
wymiary to max. 1.6 i 2.2 m
Zdaję sobie, że wszsytko zależy, ale może jakieś sugestie, bo nie chciałabym
narzekać na faceta, który zrobi to wg mojego szkicu :)

8. Data: 2011-02-21 17:43:34

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katy" <K...@K...xx> wrote in message news:iju3n4$8lc$1@news.onet.pl...

Przed wielu laty, ale po raz drugi kupiłem szyny - kształtowniki aluminiowe,
które zamocowałem przy oknie do sufitu. Jest to zrobione z jednego kawałka
karnisz z dwiema szynami - na firanki i na zasłony, długość około 4 m. Nie
zamienię je na inne. Wymiary i odległość okna od sufitu podobne do Twoich.
Firany i zasłony wiszą na żabkach z kółeczkami.

9. Data: 2011-02-21 20:02:18

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 napisał(a):
> Chyba raczej mężowi :-)
Trafiłem :-D
--
Krzysiek

10. Data: 2011-02-21 20:25:11

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
> długość około 4 m. Nie zamienię je na inne. Wymiary i odległość okna od
> sufitu podobne do Twoich. Firany i zasłony wiszą na żabkach z kółeczkami.
Tutaj inne systemy szynowe:
http://www.ekarnisz.pl/

Cheap Nike air max 2011 shoes air max 90 shoes www.shoestrade.biz
Cheap Christian Louboutin boots sandals www.shoestrade.biz
Oferty dla szukających wykonawców remontów
Chłodziarka jednoagregatowa
nie daj sie wposcic w maliny z kredytem