montowanie zmywarki - PILNE

1. Data: 2006-09-30 11:54:44

Temat: montowanie zmywarki - PILNE
Od: "aneta" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupiłam zmywarke (jak ją wypróbuję to się wypowiem) i właśnie ją podłączamy, w
związku z tym krótkie pytanie:

Czy wąż dopływowy do zmywarki powinien mieć osobny zawór odcinający wodę ????
bo ciężko z dojćciem i miejscem;

aneta

2. Data: 2006-09-30 12:50:01

Temat: Re: montowanie zmywarki - PILNE
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

aneta napisał(a):
> Czy wąż dopływowy do zmywarki powinien mieć osobny zawór odcinający wodę ????
> bo ciężko z dojćciem i miejscem;

po pierwsze - slowo PILNE nie powinno byc umieszczane w topicu - bo po
co?

po drugie - jezeli podlaczysz zmywarke bez zadnego zaworu, i bedziesz
chciala ja odmontowac, to jak to zrobisz? :-) albo rozwali sie zmywarka,
i bedziesz musiala odciac wode ktora bedzie lala sie na podloge - to co?

Sierp

3. Data: 2006-09-30 12:55:47

Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aneta" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
podłączamy, w
> związku z tym krótkie pytanie:
>
> Czy wąż dopływowy do zmywarki powinien mieć osobny zawór odcinający wodę

Zalety zaworu juz ktos opisał, ale nie wymaga. Moja bynajmniej ma jakies
dziadostwo juz przy mocowaniu AquaStop ktore samo odetnie wode jakby co. (co
?)
Jakby jakas awaria ... chyba. Wiec nie jes to niebezpieczne nie zakładanie
zaworu.

4. Data: 2006-09-30 12:57:48

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kmail napisał(a):
> Zalety zaworu juz ktos opisał, ale nie wymaga. Moja bynajmniej ma jakies
> dziadostwo juz przy mocowaniu AquaStop ktore samo odetnie wode jakby co. (co
> ?)

no ale aquastop jest na wężu od zmywarki, nie? wiec chcac odlaczyc
zmywarke lub majac problem... ja tam zawro zrobilem, na wszelki wypadek

Sierp

5. Data: 2006-09-30 14:34:16

Od: "aneta" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja tez ma aquastop, a zawór mam do wody (taki ogółny), tylko zastanawiam sie
czy osobny dla zmywarki jest konieczny???? - dodam, że takie osobne mam dla
toalety i pralki; jak nie piore to zawor od pralki mam zakrecony, a w toalecie
nie uzywam - jak wyjezdzam zakrecam ten ogolny (dla calej wody);

aneta

6. Data: 2006-09-30 15:31:12

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

aneta napisał(a):
> [...]
> toalety i pralki; jak nie piore to zawor od pralki mam zakrecony, a w toalecie
> nie uzywam - jak wyjezdzam zakrecam ten ogolny (dla calej wody);

w tej sytuacji bym sobie chyba darowal, pod warunkiem, ze nie bedziesz
miala problemu w sytuacji, gdy np. zmywarka pojedzie do serwisu na
dwa tygodnie a ty bedziesz bez wody ;-)
Jezeli da sie to rozwiazac to spoko (mozna niby zakupic taka zatyczke
nakrecana, ale to malo wygodne :)

Sierp

7. Data: 2006-09-30 15:33:52

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości
> po drugie - jezeli podlaczysz zmywarke bez zadnego zaworu, i bedziesz
> chciala ja odmontowac, to jak to zrobisz? :-) albo rozwali sie zmywarka,
> i bedziesz musiala odciac wode ktora bedzie lala sie na podloge - to co?

ja mam zawór na każdy pion wody więc co za różnica czy zakręce przy zmywarce czy
2 metry dalej w kotłowni

8. Data: 2006-09-30 16:18:43

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

gasper napisał(a):

> ja mam zawór na każdy pion wody więc co za różnica czy zakręce przy
> zmywarce czy 2 metry dalej w kotłowni

_moze_ byc roznica jezeli odcinasz wode na calym pietrze np. w
momencie walniecia zmwyraki
zalezy od konkretnego rozwiazania, byle by to przewidziec i tyle

Sierp

9. Data: 2006-09-30 20:33:39

Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> toalecie
> nie uzywam - jak wyjezdzam zakrecam ten ogolny (dla calej wody);

aneta: zawor nie jest konieczny, ale jest wygodny. Kiedys trzeba bedzie
odciac wode zmywarce, z jakiegos powodu, na jakis czas. Ja na twoim miejscu
dalbym panu hydraulikowi ta stowke, i niech zrobi zawor.
Maciej

10. Data: 2006-10-01 10:17:20

Temat: [ot] Re: montowanie zmywarki - PILNE
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej napisał(a):

> aneta: zawor nie jest konieczny, ale jest wygodny. Kiedys trzeba bedzie
> odciac wode zmywarce, z jakiegos powodu, na jakis czas. Ja na twoim miejscu
> dalbym panu hydraulikowi ta stowke, i niech zrobi zawor.

Stówke co za rozrzutność... jakby to faceta wd omu nie było.. ale dobra
koniec OT.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

blacha do kuchni
Suszenie w pralce ARDO WD1000 - pytanie
Klimatyzator - czy instalowac samemu?
spluczka a'la geberit