moze powinienem na uzależnienia (ale tam mioch postów nie widać)

1. Data: 2003-12-14 18:29:24

Temat: moze powinienem na uzależnienia (ale tam mioch postów nie widać)
Od: "i." <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piję codziennie od 20 lat setkę

zawsze pod postacią drinka albo jakiś sympatyczny koniaczek, wieczorem przed
snem. Jak nie wypiję, obudzę się
i wypiję 50g koniaku, brandy i lulu,
na imprezach (rzadkich - raz na 2-3 miesiące - czyli od święta) mogę wypić
ze 400-500g wódki potem odlot i lulu,

mam 40 lat, pytania:
1. Czy przeżyję kolejnych kilkadziesiąt lat bez zwiększenia dawki?
2. Przeziębiłem się przedwczoraj, 38,5 raczej nie angina czyli zaden
antybiotyk na grypkę nie pomoże, łykam oryginalną bayerowską aspirynę
(kupioną w unii) - zawsze stawiała mnie na nogi po 2 dniach,
ale teraz leci 3 dzień, a drinka bym walnął,
co mi się za szybko zużyje się w organiźmie po pomieszaniu aspiryny 0,5 i
100g alk. w
drinku?

pozdrawiam
(wiem, że jestem niepoważny)

może ktoś odpowie

2. Data: 2003-12-14 21:46:20

Od: rabin-hood <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli w trakcie przyjmowania leków musisz pić (a z Twojego listu wnoszę,
że musisz), uważaj zwłaszcza na paracetamol (wszystkie panadole, gripexy
itp.), bo do spółki z etanolem bardzo silnie uszkadza wątrobę. Aspiryna (w
każdej postaci, nieważne czy oryginalna, czy polopiryna, czy etopiryna od
Goździkowej) jest dużo bezpieczniejsza. I pamiętaj żeby nie pić, jeżeli
ktoś przepisze Ci antybiotyk.

Pozdrowienia

--
When cryptography is outlawed, bayl bhgynjf jvyy unir cevinpl.

3. Data: 2003-12-14 21:57:51

Od: "i." <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, dzięki za poradę, wywalam te wszytkie paracetamole,
jutro rano i tak biegne do przychodni bo temperaturka 38 wciąż.
a na drinka ochota mi przeszła

pzdr
i.

Uczulenie na magnez?
[spam] Wystawiem książki medyczne na Allegro
Co na poparzone podniebienie?
refundacja leczenia kanalowego?
Poradnia leczenia migreny