mózg

1. Data: 2017-08-20 20:29:48

Temat: mózg
Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co wiemy dziś o mózgu? czy takie leki na różne dziwne choroby mózgu
świadczą o tym, że (ci co zasłużyli) już bardzo dużo wiedzą o mózgu?

są o tym jakieś książki?

2. Data: 2017-08-21 19:06:21

Temat: Re: mózg
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co wiemy dziś o mózgu? czy takie leki na różne dziwne choroby mózgu
> świadczą o tym, że (ci co zasłużyli) już bardzo dużo wiedzą o mózgu?
>
> są o tym jakieś książki?

A czym się rużni muzg od wątroby, serca lub nerki, w sensie lekarstw
oczywiście?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-08-21 19:44:37

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czym się rużni muzg od wątroby, serca lub nerki, w sensie lekarstw
> oczywiście?

no różni się, w wątrobie raczej nie usłyszysz "ty jebany chuju masz
głosować na europę bo jak nie (tu nawet nie będę starał się nazwać tej
emanacji)!"

4. Data: 2017-08-22 09:24:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no różni się, w wątrobie raczej nie usłyszysz "ty jebany chuju masz
> głosować na europę bo jak nie (tu nawet nie będę starał się nazwać tej
> emanacji)!"

W muzgu też nie.
To co napisałeś to świat zewnętszny muzgu, a nawet ciała.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2017-08-22 18:53:37

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W muzgu też nie.
> To co napisałeś to świat zewnętszny muzgu, a nawet ciała.

taaaakkkkkk... są tacy co to co inni mają na zewnątrz, oni mają
wewnątrz... różnica jest taka, że ci pierwsi wyłączają radio/telewizor i
cisza, a ci drudzy tak nie mogą...

6. Data: 2017-08-22 19:59:28

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałeś wcześniej:

> ...w wątrobie raczej nie usłyszysz "ty jebany chuju masz głosować na
> europę bo jak nie (tu nawet nie będę starał się nazwać tej emanacji)!"

To nie jest tak. Sa np bżuhomuwcy.
No, może więc nie wątroba nawija, ale inne organy całkiem całkiem mogą.
A powiedzenie, że coś podpowiada serce?
A powiedzenie, że ktoś żułć wylał na kogoś...
Że ktoś się dusi w tej robocie...
A że komuś ręce opadły, uszy zwiędły, włosy dęba stanęły ....
Mowa ciała to taka sama mowa jak myśli.
A o mowie ciała to nawet są książki kursy itp.

To to samo co mysli, tylko o tyle gorsze, że często trudniejsze do ukrycia.

Tak więc dalej nie widzę rużnicy pomiędzy organem muzgu i innymi organami.
No może tylko taka rużnica, że bez muzgu można żyć, ale i bez ręki też.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2017-08-23 19:32:17

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-22 o 19:59, Stokrotka pisze:

> No może tylko taka rużnica, że bez muzgu można żyć,

I jak ci się żyje?

8. Data: 2017-08-24 13:50:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak ci się żyje?

Bez muzgu? Źle, ale da się czasem pszeżyć.
Z muzgiem lepiej.
Ale i z ręką lepiej niż bez,
więc dalej niczym w sensie ogulnym
ręka nie rużni się od muzgu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2017-08-29 17:20:03

Od: Szyk Cech <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.08.2017 o 20:29, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
'POPIS/EU pisze:
> co wiemy dziś o mózgu? czy takie leki na różne dziwne choroby mózgu
> świadczą o tym, że (ci co zasłużyli) już bardzo dużo wiedzą o mózgu?
>
> są o tym jakieś książki?

Książek brak. Ale ja wiem, że za "głosy" w głowie są odpowiedzialni
kosmici. A z uwagi na marginalizację aniołów (które nie kryją się z tym
kim są) prawie wyłącznie są to diabelskie Szaraki (które zawsze podają
się za tych których sobie ktoś ubzdurał). Głosy robią w ramach
schizofrenii. A ta pseudo-choroba jest robiona głównie za karę za
masturbację w przypadku braku etatowego zajęcia (szkoły dziennej lub
pracy na pełen etat). W przypadku gdy jest tego typu praca można się
masturbować ze skutkiem ubocznym w postaci postępującej krótkowzroczności.
Ogólnie to jak podaje pismo "wstrzemięźliwość jest męstwem na równi z
walką na polu bitwy". Dodatkowo na sądzie ostatecznym będzie trzeba się
wytłumaczyć z nadmiernej masturbacji. Gdyż generalnie masturbacja jest
bardzo źle widziana. I to nie tylko przez ludzi, ale również przez Boga
i wyznaczonych przez Niego sędziów sądu ostatecznego po każdym życiu.

Jak chcesz mieć spokój z głosami musisz wyeliminować swoją niemoralność.
Choć np. ja miałem głosy z przerwami, a teraz mam je od 5,5 roku ciągle.

Taka uwaga: to, że Szaraki robią głosy nic ich nie kosztuje, gdyż oni
każdemu rodzącemu się człowiekowi przypisują nadzorcę (jednego z
Szaraków, a mogą to robić, bo jak mi podali jest ich 500 miliardów). Ten
nadzorca cały czas wnikliwie obserwuje (z innego czasu, bo musi mieć
czas również dla siebie) i ocenia. Te oceny są z reguły krytyczne i może
zrobić np. kichanie (za brak logiki), łzy (za nie właściwe zajęcie),
katar (nie wiem za co), pryszcze (za zboczenia) i inne lżejsze lub
cięższe choroby. Ten nadzorca cały czas obserwuje jednak zazwyczaj nic
nie mówi do obserwowanego, chyba, że ten obserwowany sprzedał swoją
wolną wolę i musi słuchać kosmitów we wszystkim. Wtedy chyba Szaraki
mówią, "nie rób tego" albo "rób to" bo jak nie to cię zabijemy. Jednak
szczytem skurwysyństwa do jakiego posuwają się Szaraki i inni kosmici to
są sztuczne wpisy na karmę. Jak chcesz się o tym przekonać, to gdy
zobaczysz jakiś wypadek pomyśl sobie: "to mnie nie dotyczy" i wtedy
poczujesz na głowie coś jakby lekki podmuch (nawet w zamkniętym
pomieszczeniu) - to będzie właśnie telepatyczny wpis na karmę z kosmosu.
A trzeba wiedzieć, że karma to jest coś co musi człowieka spotkać - to
są uczucia jakich musi ktoś doświadczyć. Tak więc oni jakoś streszczają
skutki wypadku (doznane uczucia) i robią odpowiedni wpis na karmę.
By mieć kłopoty wystarczy źle coś ocenić myślą i można tego samego
doświadczyć w ciągu kilku lat (np. złamania ręki, wypadku na rowerze
itp.). Znam takie przypadki z życia.

Jak chcesz się dowiedzieć więcej o karmie to poczytaj sobie w Monografii
1/5 prof. Jana Pająka, albo na jego totaliztycznych stronach
internetowych - hasło: prawo bumerangu.

Jak Cię zainteresowały techniczne możliwości obserwacji ludzi z innego
czasu - to zainteresuj się opisami "teleskopu telepatycznego"
zaproponowanego również przez prof. Jana Pająka. Tak nawiasem mówiąc -
to obserwując i oceniając nas całymi dniami nie da się tych istot
pojmować naszymi ziemskimi kategoriami - bo na naszym etapie rozwoju nie
wiemy jak zapewnić tak wielkie skupienie uwagi na tak marnym i
nieciekawym obiekcie jakim jest typowy człowiek przez tak długi czas. I
co jeszcze trudniejsze - jak to robić bez negatywnych efektów ubocznych
w postaci otępienia umysłowego. A otępienie jest wrogiem nr. 1 każdej
zaawansowanej cywilizacji.

10. Data: 2017-08-29 17:21:31

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zesrałeś się? o ja cię kręcę...

slang lekarski
Dlaczego wirusy nie są uważane za żywe istoty?
Perkun - projekt z AI
Jan Gietka hepatolog opinia
Jacek Juszczyk, opinia