mózg kowidjoty to ( drugi ? ) przewód pokarmowy

1. Data: 2021-07-11 07:13:44

Temat: mózg kowidjoty to ( drugi ? ) przewód pokarmowy
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://bit.ly/3e4UZ5Y

jelita są naszym drugim mózgiem

https://aphadolie.com/2021/07/07/pourquoi-notre-inte
stin-est-il-notre-second-cerveau/

ludzki przewód pokarmowy
ma powierzchnię boiska piłkarskiego
( która ) odbiera i przekazuje emocje

Nasze jelita są obdarzone ,,wrażliwością"
pamięcią , inteligencją

Przewlekły stres
poza działaniem oksydacyjnym
sprzyja rozwojowi i proliferacji
grzybów , bakterii i pasożytów w jelicie cienkim .
Stąd znaczenie leczenia stresu i lęku :
drugi mózg chroni nas przed infekcjami
i w 80% przyczynia się
do prawidłowego funkcjonowania
naszej odporności .

TV ( itp ) skutecznie odmóżdża
a teraz wciskane * szczepionki *
formatują też ten ( drugi ) mózg

? ;o)

https://youtu.be/1ZMyO0UsoOA
______________________________________

Wierzysz
że koronawirus uciekł z laboratorium w Wuhan ?
więc : możesz cierpieć na mikrobiofobię .

Masz nadzieję
że * szczepionka * ochroni cię przed koronawirusem ?
prawdopodobnie jesteś mikrobiofobem .

Czujesz się zabezpieczony przed koronawirusem
* zaSzczepiony * nosząc maskę , izolując się
zachowując dystans społeczny ?
Z pewnością masz mikrobiofobię (o: nieokiełzaną :o)
__________

kowidiota jest gotowy
dać ( nie tylko swoją ! ) głowę
dla idei (o; bezSprzeczności ? ;o) poPrawnej
niePodważalnej nieoMylności wiary
miliardów ( much , itp )

reszta globalnego stada
zgadza się
umrzeć po cichu :
" to najlepsza rzecz do zrobienia "

są ( jeszcze ) wyjątki :
jeśli nie możesz krzyczeć
spraw by ściany krzyczały !
jak za dawnych czasów :
ulotki , plakaty , itp

? ;o)

https://youtu.be/co5gy_2uOEY

_________________________________

za nami
uroczysko
patagońskie
źródło , Winnie
życzeń , spełnień
pewnych , jak teraz :
( przed nami ) jeszcze
kilka dni konnej włóczęgi
dla koni też : bezpośrednio
ukazują się ( jej ) przejawy
prawdy , nie zgadujemy

https://youtu.be/ExXNLJH_-aY
_________________________________

japońskie cargo już w drodze
( do Chile ) na nasze wyspy
my też spokojnie , zdążymy

https://bit.ly/3yK6qbf

https://youtu.be/BIISQrA3qfo
https://youtu.be/ZWix5V9totU

( gdy ) mojej zaKochanej rodzina stęskniona
nacieszy się nami wcześniej nie wypuści nas z Japonii
____

a tu ( na Patagonii ) jeszcze , będę miał czas
sprawdzić zawartość kontenera od Gordona
https://www.searey.com/aircraft/elite/
https://www.searey.com/videos/
dla rodziny * naszego * ( genialnego ) Dzieciaka
później przyzwyczaić do * lądowania *
( przy naszych wyspach ) na wodzie :
http://www.seabearaircraft.com/news/the-new-l-72-6-s
eater-amphibian/
więc ? znów dokładam do ogniska
zanim się wtulę w moją zaKochaną
w jej śpiworze śniącej twardo i głęboko
nie mniej niż nasza argentyjska Nastolatka
ze swoim zaKochanym japońskim chłopakiem
jeszcze konie czekają na dobranoc każdego czochram
z wzajemnością , skubią mnie czule poszturchują
jak zwykle (o: tzn : będą czuwać nad nami :o)

2. Data: 2021-07-11 14:17:14

Temat: Re: mózg kowidjoty to ( drugi ? ) przewód pokarmowy
Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz napisał(a):
> https://bit.ly/3e4UZ5Y
>
> jelita są naszym drugim mózgiem
>
> https://aphadolie.com/2021/07/07/pourquoi-notre-inte
stin-est-il-notre-second-cerveau/

To wszystko być może prawda, ale czemu poświęcać temu tematowi
aż tyle czasu? Do tego jakiś pokraczny sposób pisania, zupełnie to to
niestrawne dla innych, co zresztą widać po ilości odpowiedzi.

Proszę wyciągnąć wnioski.

3. Data: 2021-07-11 22:20:24

Temat: Re: mózg kowidioty to ( drugi ? ) przewód pokarmowy
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Astralny Rębajło

stin-est-il-notre-second-cerveau/

> To wszystko być może prawda,
> ale czemu poświęcać temu tematowi aż tyle czasu?
> [...]

?

dla innych
czyli specjalnie dla ciebie
to to ( zupełnie ) strawne ?
we wszystkich ( językach )
szanujacych się mediach :

https://youtu.be/7ZZYFx2HWzY

https://www.dailymotion.com/video/x82irmw

Joey Chestnut with a new world record 76 hotdogs in 10 minutes

https://www.washingtonpost.com/sports/2021/07/04/joe
y-chestnut-hot-dog-record/

https://goodwordnews.com/american-gobbles-up-76-hot-
dogs-in-ten-minutes-breaks-own-record/

https://nypost.com/2021/07/05/nathans-champ-joey-che
stnut-had-crazy-dreams-after-hot-dog-win/

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-07-05/usa-a
merykanin-zjadl-76-hot-dogow-w-10-minut-pobilwlasnyr
ekord/

https://www.eurosport.fr/omnisport/76-hot-dogs-en-10
-minutes-lincroyable-record-de-joey-chestnut_vid1500
431/video.shtml

itd .

ślepemu wyjaśniać
czy dać mu psa ?

głuchego skrzyczeć
czy nauczyć go czytać i pisać ?

czy pomaga się kowididiocie
dając mu argumeny ?

Otrzymał tytuł mistrza w sztuce połykania hot dogów
po raz czternasty powtarza tradycyjny konkurs
organizowany z okazji amerykańskiego święta narodowego .
Mistrz zmiażdżył swoich konkurentów :
,, Dobrze mi zrobiło
że wszyscy mnie zachęcali "
podczas tych mistrzostw
zbiorowa przyjemność
conajmniej 5000 kibiców
( itd miliardy przed ekranami ! )
patrzących w tym samym kierunku
chciałoby zrobić to samo , lub lepiej ?

celebrować święto narodowe
sztuką ( artyzmem ! ) pożerania hot dogów ?
w najbardziej materialistycznym społeczeństwie na świecie

jakim lustrem jest otrzymywanie takich informacji ?
co inspiruje tego człowieka i jego konkurentów
a także organizatorów konkursu i widzów
do zamykania się w egzystencjalnej nicości
i niezdolnych do wyjścia z niej ?

czym się różnią połykacze
niepotrzebnego * pożywienia *
od połykaczy ograniczeń ?

czego chcemy ?
do czego dążymy ?

* poważniejsi * organizują
konkursy na zbrojenia
konkursy szczepień
konkursy chorób
itp

podobno sztuka to :
,, zbiór wiedzy i reguł działania w określonej dziedzinie "
jakie są wszystkie umiejętności
niezbędne do pożerania hot-dogów ?
jakie są wszystkie zdolności organizmu
potrzebne do ich przełknięcia , strawienia i przyswojenia ?
jakie są następstwa takiego tsunami ?

jest pewien paralelizm
z wstrzykiwaniem do organizmu produktów nieorganicznych .

nie kibicujemy organicznym przemianom ciała artysty - atlety
jakie przechodzi po tych hot-dogach
ale ( z drugiej strony ) docierają do nas raporty z różnych krajów
dotyczące wpływu wstrzyknięć genów u zaszczepionych osób
( mit kontra udowodnione fakty ) np zbiorowa odporność :

https://nouveau-monde.ca/rapport-officiel-anglais-il
-est-urgent-darreter-la-vaccination-anti-covid/

nie poświęcasz czasu na kibicowanie w mistrzostwach świata
" formowania umysłu ludzkiego do ciągłej niedojrzałości "
ty jesteś * dziełem * tej sztuki ( mięsa )

> co zresztą widać po ilości . . . takich jak ty
much - odpowiedzi ? OK dla ciebie to jakość
jedna dla wszystkich globalna niepokracznie
prosząca się o wyciąganie jedynie słusznych
poprawnych politycznie strawnych wniosków
zaPisanych w języku presstytutek , biurw itp
IVR ( automatycznych sekretarek ) maszyn
odwieczny konflikt POSIADANIA
lub po prostu bycia .

nasze uroczysko
do kowidiotów