mrozenie zup

1. Data: 2003-10-08 15:51:45

Temat: mrozenie zup
Od: "Edyta Jaczewska" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ugotowalam dzisiaj barszcz ukrainski. Planowalam zrobic niewielki garnek,
wyszlo mi spore wiaderko.
Chcialabym zamrozic czesc zupy - czy mozna? Ja w ogole niechetnie mroze
jedzenie i poza wywarami nie mrozilam do tej pory zadnych zup "z trescia".
No, zacmilo mnie kompletnie i sama sobie nie umiem odpowiedziec na pytanie,
czy cos zlego sie "temu barszczu " od mrozenia nie stanie.
pozdrawiam
Edyta

1. Data: 2003-10-08 19:18:44

Temat: Re: mrozenie zup
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym zamrozic czesc zupy - czy mozna? Ja w ogole niechetnie mroze

ja mroziłam kalafiorową chyba i grochówke.
Oczywiście nie są tak smaczne jak po przyrzadzeniu, ale teżniewiele tracą na
jakości. Mroziłam w platikowch pojemnikach lub takisz woreczkach specjalnie
do mrożenia :)

Gołąbki też mroziłam ;)

Pozdrawam
Sasannka
http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-10-08 19:19:54

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Jaczewska" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> Ugotowalam dzisiaj barszcz ukrainski. Planowalam zrobic niewielki
garnek,
> wyszlo mi spore wiaderko.
> Chcialabym zamrozic czesc zupy - czy mozna?
<...>

A czemu nie? Pewnie, ze tak ;-)
Ja tam mroze i barszcz, i pomidorowa (taka na styl wloski), a i
fasolowka, tez gdzies sie pale(n)ta po zamrazarce... jak dla mnie to
najlepsza metoda na pozbycie sie nadmiaru, a i na brak czasu pomaga -
gdy zoladek krzyczy "Jesc!", a zegar juz gdzies wygania... :-)

Bozenka z Wilna ;o)
GG 4506116 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2003-10-08 20:11:20

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Edyta Jaczewska" <e...@p...onet.pl> wrote in message

Ja też mrożę. jedynym mankamentem jest stan ziemnniaków po
rozmrożeniu - smakuja, jakby składały się z kaszki manny.
Ale mrożenie to bardzo dobre awaryjne rozwiązanie.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-10-09 07:15:08

Temat: Odp: mrozenie zup
Od: "Edyta Jaczewska" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmrożeniu - smakuja, jakby składały się z kaszki manny.
> Ale mrożenie to bardzo dobre awaryjne rozwiązanie.

W takim razie juz wiem, czemu mialam warzenie, ze graja, tylko nie
wiedzialam, w ktorym kosciele. Ziemniaki. Na szczescie ich bylo w barszczu
stosunkowo najmniej :)
Dziekuje za rady.
Edycta

1. Data: 2003-10-09 09:24:50

Od: z...@i...pl (Zbyszek) szukaj wiadomości tego autora

Edyta Jaczewska wrote:

> [...]
> No, zacmilo mnie kompletnie i sama sobie nie umiem odpowiedziec na pytanie,
> czy cos zlego sie "temu barszczu " od mrozenia nie stanie.

Hej!
Ja mroże wszystkie zupy, a głównie rosół. Bo jak ugotować wspanały rosół
ze wszystkimi odcieniami cudownych smaczków w garnku mniejszym niż 10
litrów? Ja nie potrafię. A później coś z tym rosołem trzeba zrobić - bo
dla dwóch a w porywach trzech osób - to trochę :-o)) dużo. Mroże więc i
już. Cudowna podstawa do rozmaitych zup a w smaku nic nie traci. Dodać
muszę że mroże sam wywar.
Pozdrawiam. Hej.
Zbyszek Kotowicz
porT Tatry ::> http://witojcie.com/

napoleonek
grochówka - :(
troszkę OT:Gdzie to kupić i jak to się nazywa?
na teraz! co z pora?
GARNKI BERGHOFF