multiply - zapisywanie - glownie do joe

1. Data: 2007-02-19 10:05:46

Temat: multiply - zapisywanie - glownie do joe
Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako ze jestem prawie od roczku mama :) chcialam mojej Zuzi porobic troche
zabawek na szydelku. Znalazlam na multiply rewelacyjne albumy joe - z naszej
grupy :) - ale jest tam duzo fajnych rzeczy a zapisywac umiem tylko fotka po
fotce. Mzoe jest jakis lepszy sposob na zapisywanie calego albumu?

pozdr
yas

2. Data: 2007-02-19 13:41:39

Temat: Re: multiply - zapisywanie - glownie do joe
Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> [...]
> z naszej grupy :) - ale jest tam duzo fajnych rzeczy a zapisywac umiem
> tylko fotka po fotce. Mzoe jest jakis lepszy sposob na zapisywanie calego

Jest do tego specjalny program - może dziewczyny korzystające z Windowsa
będą miały, ja niestety nim nie dysponuję.
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

3. Data: 2007-02-20 13:48:22

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

QBASKA napisał(a):

> Może ten program jest super, może boty się same robią, może ja
> jestem ciemna, bo mnie nic nie wychodzi?????!!!!

ylistextractor.html

Spokojnie.
Sciagasz z podanej strony folder skompresowany i rozpakowujesz.
Pózniej klikasz na ikonkę "Multiplylinkextractor "i otwiera sie
program w miejsce ??????????????????????????? wpisujesz adres
podstrony
albumu np. http://emanhany.multiply.com/photos/album/163 klikasz
GO
i cierpliwie czekasz minutkę.

I to wszystko.

Pozdrawiam

Bea

to znalazłam w archiwum grupy. u mnie programik działa choc nie we
wszystkich albumach
Ania

gdzie w Londynie można kupić??
TARGOWISKO RĘKODZIELNICZE