musk

1. Data: 2018-06-09 20:01:10

Temat: musk
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wgospodarce.pl/informacje/50386-kolejny-atak-
akustyczny-na-amerykanow

co to za mega ciekawa informacja?

że niby można człowiekowi uszkodzić mózg jakoś?

(niedługo zobaczymy to na tornadzie ;o))) )

czy to zagadnienie jakoś się nazywa - strasznie ciekawe - Ktoś coś wie?

2. Data: 2018-06-10 17:22:19

Temat: Re: musk
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> (niedługo zobaczymy to na tornadzie ;o))) )
>
> czy to zagadnienie jakoś się nazywa - strasznie ciekawe - Ktoś coś wie?

A co tam jest napisane, bo ja się nie zgodziłam na pszetważanie mnie.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-06-10 20:35:06

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 20:01, denat 'POPIS/EU pisze:

Żeby zobaczyć tekst trzeba wyrazić zgodę na ich warunkach.
Mam to gdzieś.

4. Data: 2018-06-10 23:13:08

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

za u2

Kolejni obywatele USA zostali ewakuowani z Kantonu na południu Chin w
związku z tajemniczymi objawami podobnymi do tych, jakie wystąpiły
wcześniej u dyplomatów poddanych domniemanemu ,,atakowi akustycznemu" na
Kubie.

Po wstępnym badaniu przeprowadzonym przez wysłany do Kantonu zespół
medyczny ,,pewna liczba" osób została przewieziona do USA w celu dalszej
diagnozy - przekazała w środę rzeczniczka Departamentu Stanu Heather Nauert.

Zespół został wysłany do Kantonu po tym, jak u jednego z pracowników
konsulatu zdiagnozowano ,,łagodny traumatyczny uraz mózgu". Wcześniej
skarżył się on na ,,subtelne i niewyraźne, ale anormalne doznania
dźwiękowe i ciśnieniowe".

Amerykańscy eksperci medyczni będą dalej prowadzić pełne badania,
by ocenić przyczyny zgłaszanych objawów oraz czy ich ustalenia są zgodne
z tymi odnotowanymi wcześniej u dotkniętego atakami personelu rządowego,
czy też być może całkowicie z nimi niezwiązane - napisano w komunikacie
Departamentu Stanu.

Wśród ewakuowanych w środę był pracownik dyplomatyczny Mark Lenzi oraz
jego żona i trzyletni synek, u których wystąpiły tajemnicze objawy -
podał dziennik ,,Washington Post". Według Lenziego jego sąsiadem w
Kantonie był ewakuowany wcześniej dyplomata, skarżący się na ,,anormalne
doznania".

Lenzi powiedział gazecie, że jego rodzina zaczęła słyszeć dziwne dźwięki
w kwietniu 2017 roku. Porównał je do ,,szklanych kulek odbijających się i
uderzających o podłogę, a następnie toczących się po pochyłości z
jednostajnym dźwiękiem".

Początkowo sądził, że dźwięki dochodzą z mieszkania sąsiada, ale ten
zaprzeczył. Po kilku miesiącach u Lenziego i jego rodziny zaczęły
występować silne, trwające po kilka dni bóle głowy i chroniczna
bezsenność, a wkrótce ich sąsiad został odesłany do USA, gdzie
zdiagnozowano u niego ,,łagodny uraz mózgu".

Ambasada USA w Pekinie wydała wówczas ostrzeżenie dla Amerykanów w
Chinach, przyznając zarazem, że nie może powiązać tego przypadku z
atakami akustycznymi na amerykańskich urzędników na Kubie w końcu 2016
roku. Niemniej jednak sekretarz stanu USA Mike Pompeo oświadczył, że
,,akustyczny atak" w Chinach jest ,,z medycznego punktu widzenia podobny"
do incydentów na Kubie.

Według amerykańskich władz tajemnicze ataki na Kubie mogły zostać
spowodowane użyciem skomplikowanych urządzeń zdolnych do wysyłania
sygnałów dźwiękowych o częstotliwościach, które nie są odbierane przez
ludzkie ucho. Od końca 2016 roku do sierpnia 2017 roku ofiarami tych
urządzeń miały paść co najmniej 24 osoby, głównie dyplomaci pracujący w
Hawanie.

Amerykańskie źródła dyplomatyczne twierdziły, że ataki te powodowały
migreny, zawroty głowy, ale także ,,łagodne traumatyczne urazy mózgu i
całkowitą utratę słuchu". Przyczyny incydentów na Kubie wciąż nie ustalono.

Po ewakuacji pierwszego pracownika konsulatu w Kantonie chińskie władze
przeprowadziły własne śledztwo w tej sprawie. Nie doprowadziło ono
jednak do żadnych wskazówek na temat przyczyny zgłaszanych objawów. W
czasie wizyty w USA w maju szef dyplomacji ChRL Wang Yi oświadczył, że
chińscy śledczy nie stwierdzili, by ,,jakakolwiek organizacja lub osoba
prowadziła takie akustyczne oddziaływanie".

Na podst. PAP

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

5. Data: 2018-06-10 23:14:10

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zagubieni była tak scena, posadzili gościa przed telewizorem

ciekawe jaki może być tego efekt - ciągłego zmuszania do oglądania programu?

6. Data: 2018-06-11 00:43:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-10 o 23:14, denat 'POPIS/EU pisze:
> w zagubieni była tak scena, posadzili gościa przed telewizorem
>
> ciekawe jaki może być tego efekt - ciągłego zmuszania do oglądania
> programu?

Raczej pierdolca można dostać.

--
animka

7. Data: 2018-06-11 14:52:35

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to znaczy, że oni byli atakowani takimi falami jak w kuhence
mikrofalowej?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2018-06-11 17:07:08

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-11 o 14:52, Stokrotka pisze:

> Czy to znaczy, że oni byli atakowani takimi falami jak w kuhence
> mikrofalowej?

Nie.
W kuchence jest fala elektromagnetyczna.
Atakowani byli falami dźwiękowymi z zakresu częstotliwości
niesłyszalnych przez ucho człowieka.

9. Data: 2018-06-11 18:12:22

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.
> W kuchence jest fala elektromagnetyczna.
> Atakowani byli falami dźwiękowymi z zakresu częstotliwości niesłyszalnych
> przez ucho człowieka.

Nie, w kuhence mikrofalowej nie jest fala elektromagnetyczna.
Elektromagnetyczna jest zdaje się w takiej kuhence elektrycznej z płytą, ale
nowego typu, wymagajcej specjalnego zestawu metalowyh garnkuw, nie w takiej
tradycyjnej kuhence elektrycznej ze spiralą.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

10. Data: 2018-06-11 19:01:27

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nie.
> W kuchence jest fala elektromagnetyczna.
> Atakowani byli falami dźwiękowymi z zakresu częstotliwości niesłyszalnych
> przez ucho człowieka.

Wystarczajacy opis jest tu:
http://www.forinpol.pl/bron_falowa.html
S*

co tam kur...?
Dlaczgo?
baba
Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam