nie chcę chodzić do szkoły

1. Data: 2002-10-25 13:23:42

Temat: nie chcę chodzić do szkoły
Od: "Dominik Pufki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie nawidzęchodzić do szkoły a wy

2. Data: 2002-10-25 13:41:45

Temat: Re: nie chcę chodzić do szkoły
Od: "sign" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a my w niej pracujemy... (lubimy???) cos chyba grupa nie ta ;-)

3. Data: 2002-10-25 16:30:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sign" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> a my w niej pracujemy... (lubimy???) cos chyba grupa nie ta ;-)

Tak mi się przypomniało.
Mama do syna: Jasiu, wstań już musisz iść do szkoły.
Syn: Nie chcę!
Mama: Jasiu , wstań i idź do szkoły masz już 45 lat i jesteś jej
dyrektorem...
;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2002-10-27 14:45:45

Od: "bolek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl
>
> A po co ci szkola facet? Pieniadze ci sa potrzebne nie szkola. Zobacz
ludzi w rzadzie, polowa nie ma szkoly a jesli juz jakas ma to jakis kurs
PZPR jak pan milaurer a zobacz jak se radza.

bolek

5. Data: 2002-10-27 22:53:19

Od: xmas <...@...uf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dominik Pufki napisał:
> nie nawidzęchodzić do szkoły a wy

ja tez nienawidze bo to najglupsze z mozliwych zbiorowisk ludzkich
bardzo wspolczuje nauczycielom ze sa nauczycielami i nie chodzi tylko o
ich zarobki, pieprzennie farmazony przez 45 minut do kogos kto ma cie w
...[po lacinie anus], musi byc bardzo madre:) a potem i tak polowa
polakow nie kuma Wiadomosci, nie umie przeliczyc walut, mysla ze jak
beda sie przymilac do kogos pod kim sa to im z tego cos skapnie.

W szkole rob jak najmniej bo i tak ci sie to nie przyda, dzis licza sie
umiejetnosci i szybkosc przystosowywania sie a nie wypalczona wiedza
polskiej szkoly, lej na oceny nikogo to nie bedzie obchodzic nie liczac
twoich rodzicow, pamietaj rozwijaj swoje umiejetnosci czytaj i
doczytujm, czytaj z sieci

A i jak masz zainteresowania to lepiej nie mow nic nauczycielom bo na
85% trafisz na ciemnieka ktory albo cie zignoruje albo zniecheci do
dolszych dociekac, dla nich najlepiej zebys sie nie wychylal ponad
srednia "bo z takim zawsze problemy".

Pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglem .

6. Data: 2002-10-28 07:33:14

Temat: [n] nie chcę chodzić do szkoły
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xmas" <...@...uf> napisał w wiadomości
Witam!
<..>
> [...]
> polakow nie kuma Wiadomosci, nie umie przeliczyc walut, mysla ze jak
> beda sie przymilac do kogos pod kim sa to im z tego cos skapnie.
To jedna z metod przetrwania gdybyś nie miał historii (w jw "anus'ie"),
to bys wiedził.
Mojej córce mówię:
"Jak czegoś nie lubisz, nie jedz, ale przy stole nie obrzydzaj innym!"
To co teraz robisz, to (-) propaganda...

> [...]
> polskiej szkoly, lej na oceny nikogo to nie bedzie obchodzic nie liczac
> twoich rodzicow, pamietaj rozwijaj swoje umiejetnosci czytaj i
Przesadzasz z tym wypaczeniem!
No własnie doczytaj...a nie TYLKO sieć!
Kiedyś na pl.soc.edukacja była dyskusja o szkolnictwie w USA,
Mieli wybór: (to wsród treści kształcenia było!),
W szkole zajęcia z:
(cyt. z pamięci) "szycie plecaków, prostytucja, majsterkowanie...."
TEGO CHCESZ?

> [...]
> 85% trafisz na ciemnieka ktory albo cie zignoruje albo zniecheci do
> dolszych dociekac, dla nich najlepiej zebys sie nie wychylal ponad
Fakt pewnie, że "pomogłeś" (na swój sposób), a te 85%, to z sieci
wyczytałeś????
Jeśli nie chcesz uchodzić za OPUZGa lepiej nie forsuj takich "liberalnych"
poglądów.

7. Data: 2002-11-18 07:57:25

Od: "KARTACZ" <batman999@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Pufki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apbgm7$mp0$1@news.tpi.pl...

8. Data: 2002-12-04 17:37:14

Od: "orzeszanka" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2002-12-04 20:07:46

Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bolek <b...@p...pl> napisał(a):

> A po co ci szkola facet? Pieniadze ci sa potrzebne nie szkola.
>
> bolek

Pytanie z audiotele: Co jest po ślubie? a/ wesele, b/ stypa, c/ topienie
Marzanny.

Podobno ok. 30% ludzi odpowiada źle.

To wszyscy bolkopodobni.

edukacja