na 95% to pimpuś :))

331. Data: 2010-05-19 16:33:20

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> No ale dlaczego żółtek nie pokazuje swojej? - ja bym się mu z chęcią
> przyjrzała.

Przeciez to informatyk jest. Nie ma czego ogladac. ;-)))
I.

332. Data: 2010-05-19 16:35:22

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 18:03, zazółcon pisze:
> [...]
>
> Uważasz, że powinniśmy 'na serio' przylepić mu łatkę 'człowiek ciężko
> chory, nie wie,
> co czyni' i na tej bazie złagodzic traktowanie ? Bo póki nie dostanie
> takiej łatki,
> to mu się po prostu należy od usenetowców ;) - dla zasady ;)
>
> Normalny człowiek w takiej sytuacji włącza mechanizmy samozachowawcze
> - i uderza w pojednawczy ton, np. przeprasza i prosi, by sytuacji nie
> wykorzystywać
> i by uszanować jego prywatnosć - po czym się wycofuje.
>
> A on tu naparza równo dalej, wali sciemę za ściemą ...

Dzięki, napisałeś to co sam chciałem Izie odpisać, ale nie widziałem jak
tak zręcznie ująć w słowa ;)
To co napisałeś to prawdziwa analiza kontekstu tej całej sytuacji i
stanu psychiki Endera/Piotra.

STranger

333. Data: 2010-05-19 16:48:22

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 18:29, STranger <p...@b...ru> wrote:

> Zaraz tam kopać leżącego. Gdyby pimpuś siedział cicho, a nie obrażał
> Magdę i mnie to bym nic na niego więcej nie pisał na grupie.
> A typek zamiast przeprosić wszystkich których posty pokasował i przyjąć
> postawę pojednawczą to z zapałem gryzie dalej.

Nie odzywajcie się do niego, a zapewniam, ze
przestanie nipokoić wasz miłość i jedność
w związku. Sporo syfu samiście sobie tu zrobili - czyż nie?

> W porządku, masz sporo racji. Chciałem mu tym uzmysłowić jego
> postępowanie, bo cały czas brak refleksji i poczucia winy z jego strony.

Wiem. Poczucie winy powiadasz?
Osobiści znam ludzi teoretycznie
uchodzących z normalnych, poważanych i na stanowiskach, którym
przyznanie się do ewidentnych błędów jest równoznaczne
z samozagładą. Słowo przepraszam, masz racje,
muszę coś zmienić bo większość się nie może mylić -
nie przechodzi przez umysłu - cóż dopiero gardło.
Sokoro zatem widać, ze on jest zaburzony emocjonalnie i psychicznie-
czego sie spodziewać?
On może chcieć ale ni móc, albo nie móc bo
nie zdaje sobie sprawy ze stanu swojej świadomości
a raczej nieświadomości.
Przy czym, nalezy zaznaczyć, ze problemy
psychiczne nie zawsze
korelują z brakami w intelekcie czy pojmowaniu.
To jednak moje dywagacje, być może
zupełnie błędne w odniesieniu do
tego człowieka.
Dlaczego?
Szaleństwo, też można zagrać... idź na
jakiś dobry spektakl i postaraj zapomnieć
ze jesteś w teatrze.

> Ja nie wiem, ale skoro Ty wiesz jak jest to widocznie że wiesz :)

Hehe ;)
mam nadziej, ze z to mrugniecie Magda nie
nie powiesi za...

> Wiesz Aszi,

Iza jeśli można prosić.

>ja w sumie rozumiem dlaczego go tak bronisz. On akurat
> twoich żadnych postów nie skasował, ani Cie osobiście nie obrażał.
> A tak przy okazji to Ty mu napisałaś dedykowany wiersz miłosny w poście
> o temacie zbliżonym do: "Enderowi mojej największej usnetowej miłości"

Wiersz był dedykowany Sanderowi jak zresztą zauważył
Edi nie Enderowi ani Senderowi ;)
To tak wymijająco gwoli wyjaśnienia.

iza

334. Data: 2010-05-19 16:57:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
On 19 Maj, 18:22, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w
> wiadomościnews:6bff3a77-ded2-4dc7-ae7d-4f169102861d@
e21g2000vbl.googlegroups.com...

>Sugeruje tylko to, ze ja też lubię
>pojechać po kimś jak zasłuży, a on
>zasłużył bezdyskusyjnie, ale..
>Co za dużo to i świnie nie stawi.
>Reasumując..
>Człowieczeństwo własne mierzy się
>sposobem w godnym traktowaniu tych, którzy
>również teoretycznie na to nie zasługują.

No poki on niewinny Chrystus, wiec o co Ci chodzi (zapytal Judasz)?

335. Data: 2010-05-19 17:03:10

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 18:57, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
y12g2000vbg.googlegroups.com...

e21g2000vbl.googlegroups.com...

> No poki on niewinny Chrystus, wiec o co Ci chodzi (zapytal Judasz)?

O nie jest niewinny.
Ale ty,ja nie musimy mu dorównywać.
Czy musimy?
Wisz, bić psa za szczekanie to trochę
żenua.. nie sądzisz?
Cyba rozumiesz przesłanie?

iza

336. Data: 2010-05-19 17:06:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...

>O nie jest niewinny.
>Ale ty,ja nie musimy mu dorównywać.
>Czy musimy?
>Wisz, bić psa za szczekanie to trochę
>żenua.. nie sądzisz?
>Cyba rozumiesz przesłanie?

Jestesmy na grupie psychologia, zastanawialas sie czemu ludzie tak, a nie
inaczej reaguja? Albo inaczej, czyzbys zakladala, ze pimpus ma mniej wolnej
woli od nas?

337. Data: 2010-05-19 17:24:32

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-19 18:33, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Zgadza się. Nie ma.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

338. Data: 2010-05-19 17:31:55

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:3c72ea54-8894-465d-801b-30636a21ab63@
> [...]
> inaczej reaguja? Albo inaczej, czyzbys zakladala, ze pimpus ma mniej wolnej

Nie wiem do końca co masz na myśli, ale
po pierwsze TA tu psychologia nie ma nic wspólnego
z sci.psychologią, a reakcje, z właściwa diagnozą
nie mówiąc o już zniesławianiu realnego człowieka.
Ostatecznie ghoscie to on nie zrobił nam az tak
wielkiej krzywdy, jak my możemy mu, wklejając (z
nie mniej odbiegającym od normy zacięciem)
link z jago podobizną do każdego nwesa - no sam powiedz.
Wiesz tłum ma silę. W tłumie łatwo pod presją
widzieć czarną ścianę pomimo, ze jest biała.
Nie nie wybielam go i nie bronie.
Podobnie niezwykle łatwo jest
zmienić jednym pstryknięciem palcami, stosunek
człowieka do człowieka o ile wie sie jak to zrobić, a
w tym przypadku jak widać jest to realna osoba.
Czy ta cała granada z wycinaniem postów
to aby nie jest lekki przerost formy nad treścią
problemu? Mnie sie zdaje, ze tak.
Bo moim skromnym zdaniem, to babki bardziej
boli oszukańczy wizerunek jego jako adonisa, poprzez, który
siłą rzeczy i masowym wpływam wdzięczyłyśmy
sie do niego jedna przez drugą.(w moim przypadku
w grę wchodził jeszcze inny czynnik)
Bo intelektu jemu nie można odmówić.
No a faceci, urażona duma za jałowo
okazywaną zazdrość za facia, który w realu nie miałby raczej
szans u żadnej z nas. Nie oszukujmy się, ale psp. do jedna wielka
piaskownico - żygownica dorosłych i choć lata może posunięte
to wirtualne ciągoty, marzenie, nie spełnienia, potrzeby te same.
No sorry,ja tam lubię sprawy nazywać po imieniu - oczywiści
obligatoryjnie nikt się ze mną nie zgodzi - wisi mi to fsumie.
Mnie chodzi o to, żeby nie rozpowszechniać więcej jego podobizny
po takim fo pa, każdy chciałby zeby sprawa przyschła jak najszybciej
- zwłaszcza jeśli w grę wchodzi prawdziwy wizerunek - rozumiesz.

339. Data: 2010-05-19 17:43:38

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 18:48, Izabela pisze:

> [...]
> ze jesteś w teatrze.

> Hehe ;)
> mam nadziej, ze z to mrugniecie Magda nie

Możesz sobie mrugać.
Ja jestem STrangera pewna. I Stranger mnie również.

340. Data: 2010-05-19 17:50:37

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 19:43, Magdulińska <m...@o...pl> wrote:

> Możesz sobie mrugać.
> Ja jestem STrangera pewna. I Stranger mnie również.

To mrugnięcie absulutnie NIC nie znaczyło
Było jedynie kropka ''nad i'' do hehe ;)

iza

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...
Menda pimpuś kasuje posty innych