na czym polega?

1. Data: 2003-06-02 11:09:01

Temat: na czym polega?
Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

grozi mi resekcja zeba wiem tylko ze to chirurgiczne odciecie korzenia zeba
od kosci ale czy ktos moze mi powiedziec cos na ten temat? jak dlugo to
trwa? no i mam nadzieje ze to przy znieczuleniu sie robi? jak taki zb sie
pozniej trzyma? czy ja po tym bede w stanie sama do domu wrocic czy raczej
wybrac sie kims? i jeszcze jedno - za niedlugo bede sie bronic - zostawic
sobie ten zabieg na po obronie czy raczej az tak strasznie nie jest?
i czy ktos wie gdzie w warszawie moge to zrobic? i jak to sie cenowo
ksztaltuje - chodzi o gorna szostke? (bo do panstwowej przychodni na pewno
nie pojde)

wybaczcie tyle pytan ale ja sie po prostu boje i chce sie jak najwiecej
dowiedziec na ten temat..

pzdr
Gosia