na jaki czas umowa?

1. Data: 2003-09-09 18:49:22

Temat: na jaki czas umowa?
Od: "Yaga" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Jak to jest w większosci przypadkow? Co jest bardziej powszechne -
zatrudnienie nauczyciela na caly rok od 1 wrzesnia do konca sierpnia czy
jednak do konca roku szkolnego a w wakacje rob sobie czlowieku co chcesz?
Tak sie pytam, bo wlasnie zaczelam od tego roku prace w szkole i o ile na
poczatku mi mowiono, ze umowe bede miec do konca wakacji, to jak przyszlo do
podpisywania, to sie okazalo, ze jednak do konca czerwca. Czy jestem w
mniejszosci czy w wiekszosci? Bo nie wiem czy mam sie bardzo tym martwic czy
nie :)

--
Pozdrawiam, Yaga

Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall.

2. Data: 2003-09-09 19:15:20

Temat: Re: na jaki czas umowa?
Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Sep 2003 20:49:22 +0200, Yaga wrote:

> podpisywania, to sie okazalo, ze jednak do konca czerwca.

a rozpoczęłaś staż na kontratowego? Jeśli rozpoczęłaś, to umowa powinna być
do końca sierpnia, żeby można było spełnić warunki do egzaminu na
kontraktowego. Mnie szefowa goniła, żebym czym prędzej składał podanie, aby
od pierwszego dnia już leciał staż...

--
Grendel

3. Data: 2003-09-09 19:37:32

Od: "Yaga" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grendel" <n...@b...to.usenet> napisał w wiadomości

> [...]
> do końca sierpnia, żeby można było spełnić warunki do egzaminu na
> kontraktowego. Mnie szefowa goniła, żebym czym prędzej składał podanie,

Nie, gdzie mnie tam do kontraktowego :)
Ja zaczynam i to od takich maksymalnych podstaw, bo przede mną jeszcze
doksztalcanie się na kursie pedagogicznym. I moze dlatego nie mam do konca
wakacji, bo na razie to nawet do stazu mi sie nie moze liczyc :(

4. Data: 2003-09-09 19:57:43

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Sep 2003 21:37:32 +0200, Yaga wrote:

> Ja zaczynam i to od takich maksymalnych podstaw, bo przede mną jeszcze
> doksztalcanie się na kursie pedagogicznym.

mnie od razu władowali 27 godzin/tydzień (a w lipcu jeszcze była mowa max
1/2 etatu ;-)), wychowawstwo klasy i udział w paru projektach - żeby mi sie
przypadkiem nie nudziło na stażu ;-)

--
Grendel

5. Data: 2003-09-09 20:08:18

Od: "Yaga" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mnie od razu władowali 27 godzin/tydzień (a w lipcu jeszcze była mowa max
> 1/2 etatu ;-)), wychowawstwo klasy i udział w paru projektach - żeby mi
sie
> przypadkiem nie nudziło na stażu ;-)

no to ja nie mam na co narzekac, spokojne pol etatu, w sam raz na oswojenie
sie ze szkola i z praca nauczyciela. Tylko ,ze sie wlasnie troche zaczelam
martwic tym, co bede robic w wakacje...

6. Data: 2003-09-09 20:43:02

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Sep 2003 22:08:18 +0200, Yaga wrote:

> no to ja nie mam na co narzekac, spokojne pol etatu, w sam raz na oswojenie
> sie ze szkola i z praca nauczyciela.

o ile coś mi się nie pomieszało we łbie od przepracowania, to aby można
było rozpocząć staż na nauczyciela kontraktowego, to musi być pełny etat
(proszę o poprawienie mnie, jeśli się mylę) - tak przynajmniej zrozumiałem
wypowiedź szefowej.

> Tylko ,ze sie wlasnie troche zaczelam
> martwic tym, co bede robic w wakacje...

Jak będziesz dobra, to chyba Cię nie zostawią na lodzie? No ale kasy za
wakacje nie będzie...

--
Grendel

7. Data: 2003-09-09 22:01:41

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłaniam się, dnia wto 9. września 2003 22:08 ktoś podpisujący się jako Yaga
napisał(a):

> no to ja nie mam na co narzekac, spokojne pol etatu, w sam raz na
> oswojenie sie ze szkola i z praca nauczyciela. Tylko ,ze sie wlasnie
> troche zaczelam martwic tym, co bede robic w wakacje...

ZTCW jeśli umowa jest od 1 września to do 31 sierpnia. Jeśli od choćby 2.
września, to przesrane, tylko do końca roku szkolnego...

--
Przemysław Adam Śmiejek

Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

8. Data: 2003-09-10 05:52:49

Od: "Adam Cichowicz" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel stażysta nie składa żadnego podania o rozpoczęcie stażu: jego
staż rozpoczyna się automatycznie z dniem rozpoczęcia nowego roku szkolnego.
Dyrektor powinien wyznaczyć opiekuna stażu, zaś pierwszą czynnością stażysty
jest napisanie planu rozwoju zawodowego (pod okiem opiekuna) i przedstawić
go dyrektorowi do zatwierdzenia.
ABC

9. Data: 2003-09-10 05:56:00

Od: "Adam Cichowicz" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli umowa o prace jest podpisana po dniu 1 września, to obowiązuje do
końca zajęć dydaktycznych (do 30.czerwca), jeśli zaś została podpisana 1
wrezsnia lub wcześniej - powinna obowiązywć do końca roku szkolnego (czyli
do 31 sierpnia).
Jeśli nauczyciel jest zatrudniony w oparciu o umowę do 30 czerwca, to za
wakacje należy mu się ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop - tak
więc dla szkoły nie jest żadną oszczędnością podpisanie umowy do 30.06.
zamiast do 31.08., bo i tak za wakacje (ściślej: za 6 tygodni) szkoła musi
zapłacić.
ABC

10. Data: 2003-09-10 11:29:00

Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grendel wrote:
> [...]
> było rozpocząć staż na nauczyciela kontraktowego, to musi być pełny
> etat (proszę o poprawienie mnie, jeśli się mylę) - tak przynajmniej

wystarczy >=1/2,
btw. do jednego z Twoich poprzednich postow: zgodnie art. 9d. 1. KN stazysta
nie sklada podania o otwarcie stazu:

/Art. 9d. 1. Nauczyciel rozpoczyna staż z początkiem roku szkolnego, nie
później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia zajęć, na swój wniosek
skierowany do dyrektora szkoły, z tym że nauczyciel stażysta rozpoczyna staż
bez złożenia wniosku. /

--
pozdro, bAnan

córki Kochanowskiego