na obnizenie cisnienia...

1. Data: 2003-04-28 13:23:24

Temat: Re: na obnizenie cisnienia...
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest to, że nie mogę tytoniu (tj. fajki) palić :(

To super, smak Ci się wyostrzy i nie będziesz czuł takiej potrzeby jedzenia
słonych rzeczy.
O.

1. Data: 2003-04-28 16:54:10

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 28 Apr 2003 12:20:15 GMT I had a dream that adam.sz <s...@T...onet.pl>
wrote:
>A bieganie (wysiłek) nie podnosi czasem ciśnienia?

W samym momencie biegania podnosi, ale w rezultacie ogólnym dobra
kondycja fizyczna obniża ciśnienie. Więc może lepiej nie skakać
od razu na głęboką wodę, tylko stopniowo trenować formę.

1. Data: 2003-04-28 16:56:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam.sz" <s...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wiem, że mam unikać soli (jakoś średnio sobie to wyobrażam... jaka
> potrawa może być BEZ soli???).

Soli nie jest tak trudno unikać.
Wiele potraw smakuje o wiele lepiej bez soli.
Ziemniaki - można ugotować w mundurkach, a potem zapiec w piekarniku z
odrobiną żółtego sera i np. oregano.
Kotlety schabowe od dzieciństwa robię bez soli i są o wiele lepsze od
posolonych, bo nie puszczaj soku i cała wilgoć się w nich chowa.
Nie jedz kupnych wędlin - rób sobie pieczenie. Wędliny kupne zawierają
bardzo dużo soli, a robiąc pieczeń samemu możesz kontrolować ile soli
sypiesz. Im więcej użyjesz ziół tym możesz mniej użyć soli, ale jest pewna
granica, której przekraczać nie należy... znaczy nie wolno za dużo ziół
nasypać.
Warzywa na parze gotuje się bez soli.
Kiedyś byłam, na szczęście tylko przez kilka dni, na bardzo restrykcyjnej
diecie bez soli - tylko jabłka i mleko... ale to jak byłam w ciąży...
--
Joanna, na diecie prawie bez soli od 18 lat...
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-04-28 17:02:47

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ żeby delektować się niuansami smakowymi różnych tytoni trzeba mieć
> wyostrzony smak! Palenie fajki jest delikatne, powolne, skupiające się
> na smaku :)

Tak, ale kubki smakowe Ci załatwia.
Ola

1. Data: 2003-04-28 18:10:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Kiedyś byłam, na szczęście tylko przez kilka dni, na bardzo restrykcyjnej
>diecie bez soli - tylko jabłka i mleko... ale to jak byłam w ciąży...

jeszcze a propos soli i ziol to mozna sobie wykombinowac
mieszanke sporszkowanych ziol i innych co zastapi sol...mialam
sklad kiedys ale przepadl...ciekawe czy google by wyplul cos
ciekawego na temat "salt substitute". :ubczyk jest slony i seler,
same z sibie. pewnie nasiona selera mozna by dodac....poza tym
jak jest dobrze ziolowo to i solnie nie musi byc

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-04-28 18:33:33

Od: Zbyszek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W <X...@2...180.128.20> adam.sz napisał:
> Jaką "dietę" polecicie wspierającą obniżenie ciśnienia tętniczego?
Ponoć dużo czosnku pomaga. Od dłuższego czasu używam go prawie do wszystkiego i
ciśnienie mam prima. Nie wiem tylko czy to właśnie na pewno to. :-)))))

Pozdrawiam,
Zbigniew Bober

1. Data: 2003-04-28 20:54:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Apr 2003 13:15:07 GMT, "adam.sz"
<s...@T...onet.pl> wrote:

>Pojutrze jestem umówiony z neurologiem. Poprosz? go by mi te? kaza? :)
>
>a.

a to neurolog Cie leczy na nadcisnienie??

Trys

p.s. napisz czy kazal ;)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-04-28 21:46:07

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jaką "dietę" polecicie wspierającą obniżenie ciśnienia
tętniczego?
> Wiem, że mam unikać soli (jakoś średnio sobie to
wyobrażam... jaka
> potrawa może być BEZ soli???).

Tort orzechowy
;-))

Qwax

1. Data: 2003-04-28 21:59:42

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> ciekawego na temat "salt substitute". :ubczyk jest slony i seler,
> same z sibie. pewnie nasiona selera mozna by dodac....poza tym
> jak jest dobrze ziolowo to i solnie nie musi byc

Moja Mama unika soli i nie dodaje jej juz do kartofli, natomiast dodaje
2 lodygi selera, ktore dostarczaja slonego smaku.

MB

1. Data: 2003-04-29 08:00:38

Od: "adam.sz" <s...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson a écrit dans le message de news:

> a to neurolog Cie leczy na nadcisnienie??

Jeszcze nie wiem kto mnie leczy ;) kazali iść jeszcze do neurologa ;)
Bo coś z głową mam z tego powodu...

a.

witam po swietach:)
Zabie udka???jak przyzadzic?wlasnie sobie kupilem...
Pytanie do tych, co hen, za granicą... :)
jakie potrawy w Małopolsce?
Wyroby garmazeryjne - gdzie znajde ? (Internet)