nablyszczacz do wlosow

1. Data: 2002-12-16 14:47:58

Temat: nablyszczacz do wlosow
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy cos takiego istnieje?
Po wosku wygladam jak bym nie myla wlosow tydzien :/

help.....

Sandra

1. Data: 2002-12-16 15:02:38

Temat: Re: nablyszczacz do wlosow
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Offelia" <o...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Czy cos takiego istnieje?
> Po wosku wygladam jak bym nie myla wlosow tydzien :/
>
> help.....
>
> Sandra
istnieje ,ale trzeba na dobry trafic i nie za grubo" nakladac".
Mialam ten sam problem, teraz kupilam w gabinecie fryzjerskim i dobrze
rozsmarowany na czubkach palcow rozprowadzam pasemkami, bomba swietny polysk
i b.naturalny.
Ilona

1. Data: 2002-12-16 15:20:24

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy cos takiego istnieje?
> Po wosku wygladam jak bym nie myla wlosow tydzien :/

Ja mam nablyszczacz z YR. Pozatym ze smierdzi (ma bardzo intensywny zapach)
jestem bardzo z niego zadowolona

> Sandra
Kropelka

1. Data: 2002-12-16 17:07:54

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Offelia " wrote:

> Czy cos takiego istnieje?
> Po wosku wygladam jak bym nie myla wlosow tydzien :/
>
> help.....

Z profesjonalnych serii m acos takiego Tec'ni'art ( czy jak to sie pisze) -
charakterystyczne zółte opakowania. Bardzo wydajne, ale drogie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-16 18:30:55

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram!
Dokładnie ten nabłyszczacz nazywa się Digit Gloss Tec Ni Art i możesz go
kupić w każdym salonie fryzjerskim oferującym kosmetyki L'Oreal
Professionnel. Jest drogi, ale znakomity.(i bardzo wydajny)
Jeszcze jedna uwaga: nie wolno go nakładać w zbyt dużej ilości!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-16 18:52:44

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ha
a ja sie pochwale - tak BTW to zem straszna kfalipienta ;>
nie iwem czy to mozna podciagnac pod typowy nablyszczacz ale ja mam cos
rewelacyjnego, w sumie do moich wlosow => naturalny kasztanowo brazowy z
rudymi pasemkami

Otoz nazywa sie to puder do wlosow, tak super sie rozprowadza. bo to jest
pedzel, ktory wlasnie w tej w nozce ma ten puder
Dobrze sie go dozuje, na wlosach daje taka zlotawa poswiate, rozjasniajac, a
drobinki powoduja ze wlosy sie blyszcza.
Po prostu cudne urzadzenie / kosmetyk.

A firma nazywa sie dior :-) szczerze mowiac nie chce znac ceny tego
specyfiku.

Pozdrawia wniebowzieta i zachwycona K.

1. Data: 2002-12-16 20:20:06

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Professionnel. Jest drogi, ale znakomity.(i bardzo wydajny)
> Jeszcze jedna uwaga: nie wolno go nakładać w zbyt dużej ilości!

Swietnie :)
W piatek wybieram sie do fryzjera, zapytam.
Dzieki dziewczyny :)

Sandra

1. Data: 2002-12-16 20:59:31

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" napisał w wiadomości news:atl7d7$269$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Po prostu cudne urzadzenie / kosmetyk.
>
> A firma nazywa sie dior :-) szczerze mowiac nie chce znac ceny tego

Faaajneee to to musi być. Mogłabyś mi podać pełną nazwę Tego Czegoś?
Pozdrawiam
zafascynowana specyfikiem Katka :)

1. Data: 2002-12-16 22:19:42

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

blush reflets pour les chevaux

Dior
maquillages des chevaux

Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-16 22:22:53

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy cos takiego istnieje?
> Po wosku wygladam jak bym nie myla wlosow tydzien :/
>
> help.....
>
> Sandra

Miałam zarówno Tecniarta ;)jak i Goldwella-i polecam ten drugi.Lepiej sie
spryskuje...jest bardziej wydajny, ma mniej intensywny zapaszek-i daje
lepsze efekty..a cena zdaje sie taka sama (45zl).
pzd :)

Suche powietrze i skoora
"Posiekane" rece
czesc