nadciśnienie - leki

11. Data: 2005-06-21 20:44:59

Temat: Re: nadciśnienie - leki
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d99sg0$6j8$...@n...news.tpi.pl,
Kasia <t...@p...onet.pl>:

> Nie tak dawno nawet swoj mierniczek sprawdzalismy u doktorka u mnie
> wyszlo ok a u niego 160/100 (pomiar pozniej zostal powtorzony na
> rteciowym i faktycznie takie mial)

Twoj lekarz mial takie cisnienie?!

szewc ... itd.

--
Robert

12. Data: 2005-06-22 05:05:34

Od: "Kasia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d99u8u$e1c$1@opal.icpnet.pl...
> d99sg0$6j8$...@n...news.tpi.pl,
>
> Twoj lekarz mial takie cisnienie?!
>
> szewc ... itd.
>
> --
> Robert

:-)
Tak. Gosc jest lekarzem w prywatnej przychodni. Od kilku lat sie leczy i
niestety jego wyniki nie wygladaja dobrze.
To tez jest zastanawiajace czy aby napewno sie u niego leczyc .... pomimo,
ze to znajomy.

PST135

13. Data: 2005-06-23 17:40:55

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pst135" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Po powrocie do domu i odpoczynku mialem 122/81 ale tetno 105.

Zbyt duże tętno, ja miałam takie przed wyleczeniem nadczyności
tarczycy, zawsze ponad setkę. Pozostało mi tylko wysokie ciśnienie
miewaam stale ponad setkę tę drugą wartość i zastanawiam się kiedy
z tym pójść do lekarza i do którego. Moja lekarka I kontaktu twierdzi,
że to syndrom białego fartucha i nie daje się przekonać.

--
Pozdrawiam Masoneczka
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć,

14. Data: 2005-06-24 07:07:13

Od: "pst135" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d9es4s$518$1@news.onet.pl...

> [...]
> z tym pójść do lekarza i do którego. Moja lekarka I kontaktu twierdzi,
> że to syndrom białego fartucha i nie daje się przekonać.

Nie jestem lekarzem, ale swoje przerobilem :-)
Polecam pomiary w domy po 10 minutach odpoczynku.
W chwili obecnej romie to 2 razy dziennie: rano okolo 1 godzine po wstaniu
oraz po powrocie z pracy (wtedy mi najczesciej wyskakiwalo wysokie).
BTW Jak siedzie to mam okolo 70-80, a jak juz wstane i sie przejde to idzie
od razu w gore 80..95.

PST135

Pieczenie w nadbrzuszu i krew
Laserowa korekcja wzroku - wady, zalety, opinie - CZY WARTO?
powiększony wezeł chłonny u 4 latka
Krew utajona w kale
Właśnie nie mogłem zasnąć, jakiś ucisk na lewą część głowy