nadkwasnosc

1. Data: 2004-11-15 16:57:39

Temat: nadkwasnosc
Od: "Monika" <m...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czego powinno sie unikac z jedzenia majac nadkwasnosc i czeste zgagi?

M.

2. Data: 2004-11-16 23:00:19

Temat: Re: nadkwasnosc
Od: "Odi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego powinno sie unikac z jedzenia majac nadkwasnosc i czeste zgagi?

Ja unikam wszystkiego, co ostre, kwaśne, gazowane (napoje). A poza tym
to najlepiej zawsze miec przy sobie sode oczyszczona bo te specyfiki z
apteki nie dzialaja (co najwyzej przyspieszaja wymioty-co tez zawsze
pomaga ale nie jest zbyt przyjemne).
Pozdrawiam!
Odi

3. Data: 2004-11-19 09:28:29

Od: "Monika" <M...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to najlepiej zawsze miec przy sobie sode oczyszczona bo te specyfiki z
> apteki nie dzialaja (co najwyzej przyspieszaja wymioty-co tez zawsze

A z ta soda to co sie robi pic z woda po prostu?

4. Data: 2004-11-19 10:37:08

Od: "Odi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z ta soda to co sie robi pic z woda po prostu?

Jesli mam mozliwosc to łyzeczka (nie czubata) sody na 3/4 szklanki wody.
Jeśli nie dysponuje takim luksusem jak szklanka to odrobina do ust i
popijam wodą-zawsze pomaga.
Troche wiecej sie po sodzie odbija ale to normalne.
Pozdrawiam!
Odi

miganie przed oczami
dalacin C +wymioty