nadmierna potliwość

11. Data: 2006-06-03 09:07:17

Temat: Re: nadmierna potliwość
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"naska" <v...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:e5p13n$jd5$1@inews.gazeta.pl...

> no właśnie jak to jest z tą szłwią- bo słyszałam że można pić tylko nie wiem
> jak często- bo podobno zbyt często to nie dobrze....zresztą jak ze
> wszystkim...

Mozesz pic 1 herbate dziennie ,ale nie za dlugo( na opakowaniu pisze, czy
miesiac, lub dwa) , nie pamietam.
Mojej corce pomoglo
Ilona

12. Data: 2006-06-07 07:20:51

Od: "ALMERKA" <X...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj

miałem te same problemy,

problem tkwi w nieprwidłowej pracy "podrobów" któryś z organów, lub zestaw
organów nie pracuje prawdłowo.

na 90% nie pomoże Ci zaden środek, leki mogą pomóc jeśli trafisz na
właściwego lekarza,

propozycja by zacząć od oczyszczanie organizmu - poczytaj na ten temat na
necie - jest wiele diet - np. głodówka lub dieta warzywna.

mi pomaga :)

pz.

ziarnica
gradówka dolnej powieki