nadmierne owłosienie

1. Data: 2004-02-08 23:24:52

Temat: nadmierne owłosienie
Od: "d+" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakieś 6 miesięcy temu pojawiło mi się owłosienie na barkach - mozna
powiedzieć, że na plecach...
jak to usuwać, czy może da sie zapobiegać nadmiernemu owłosieniu? byłbym tym
zainteresowany, bo mam owłosione ciało trochę ponad normę.

poza tym, chciałbym wiedzieć, czy opłaca się używać specyfiku firmy vichy
przeciw wypadaniu włosów? swego czasu kupiłem jedno opakowanie (130zł)
jednak nie zauważyłem wielkich efektów - no może poza tym, że pojawiły się
delikatne włoski w miejscach, gdzie już nie było włosów - czy dalsze jego
stosowanie może mi pomóc? proces przerzedzania się włosów trwa od 1,5-2 lat.
Jeśli chodzi o genetykę, brat też łysieje, ale z kolei ojciec jest jedynie
posiwiały...

mam 23 lata.