nadwrazliwy pecherz moczowy

1. Data: 2004-08-15 20:52:47

Temat: nadwrazliwy pecherz moczowy
Od: "tres" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od miesięcy mam problemy z pęcherzem moczowym, różnego rodzaju. Jednym z nich
jest ciagły bół, o różnym nasileniu. Ze 3 miesiace temu urolog stwierdził, że
to zespól nadwrażliwgo pęcherza (zaznaczając, że to przypadłość rzadka).
Zapisał Driptane. Interesuje mnie czy ktoś ma podobne doświadczenia? gdzie
mogę znależź informacje na ten temat? bo za wiele nie dowiedzialam sie od
lekarza, a poprawą jest różnie (obecnie znów pogroszenie)i juz staje sie to
coraz bardziej uciązliwe.
Dziekuję za jakąkolwiek pomoc.
Monika

2. Data: 2004-08-15 21:23:14

Temat: Re: nadwrazliwy pecherz moczowy
Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tres" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

Monisiu na pewno wykonaj badania moczu na bakterie, możesz też sobie zrobić
testy na chlamydie,
lub jakieś wirusy w moczu ( bez obawy - chodzi o moczowe wirusy a nie
te"ciężkie" :)
Możesz tez zrobic usg nerek i przewod moczowego, może masz piasek albo jakis
kamyczek.
To nic nie boli a warto sprawdzić.
Kłopoty z pęcherzem mogą też być efektem stresów czy jakichs ukrytych żali.

3. Data: 2004-08-16 06:39:23

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarza, a poprawą jest różnie (obecnie znów pogroszenie)i juz staje sie to

Mam podobne doświadczenia, tylko że u mnie trwało to kilka lat. W końcu już
antybiotyki nie pomagały. Jeden urolog twierdził, że mam za dużą macicę i
radził ją usunąć. Ginekolodzy twierdzili, że to bzdura ("za dużą" miałam
zawsze). Po pół roku łażenia od lekarza do lekarza znalazłam lekarkę-
ginekologa, stosującą naturalne metody. Ona poradziła mi stosowanie soku z
cranberries (borówki hodowlane). Później dowiedziałam się, że sok z borówek
(nie z czarnych jagód!) ma zbawienne działanie na pęcherz. Wypróbowałam na
sobie: przez pół roku piłam codziennie rano na czczo 80-100 ml czystego
niesłodzonego 100% soku z borówek i pomogło. Teraz miewam problemy nie częściej
niż raz na rok.
Oczywiście w fazie ostrej powinnaś zastosować antybiotyk, nazwę mam w domu.
Pozdrowienia
polny konik

4. Data: 2004-08-16 13:38:37

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Aug 2004 08:39:23 +0200, p...@c...poczta.onet.pl napisał(a):

> [...]
> niesłodzonego 100% soku z borówek i pomogło. Teraz miewam problemy nie częściej

Czy można gdzieś kupić taki gotowy sok?
Chciałabym kupić swojej mamusi, żeby sobie piła (profilaktycznie).

Kaja

5. Data: 2004-08-16 22:07:37

Od: "tres" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Urolog juz mi zalecił sok z żurwin. Można to kupić w sklepach zielarskich, to
co jest dostępne w miejscach gdzie ja kupuje, to sok szwedzki, ale ponoc dobry
i w czystej postaci, bez domieszek.

A wracajac do mojego problemu, to ja miewam zapalenia pęcherza, ale nawet po
wyleczeniu, ból sie utrzymuje. Własnie to lekarz nazywa nadrwrażliwościa
pęcherza, ciagły ból, a jak biore zalecane leki, to jest duza poprawa (bol
mija). Odstawiam lek, i znow problemy. A nie chce brac ciagle leku, bo jzu
najmniejsze dawki nie pomagaja, a lek ma duzo skutkow ubocznych. I stad moja
prośba o pomoc co dalej, bo może ktoś akurat ma podobne doswiadczenia.
Monika

6. Data: 2004-08-16 23:15:29

Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam jeszcze coś dodać nt. soku z borówek.
Zgadza się - działa zapobiegawczo jesli ktoś ma kłopoty z zapaleniem
pęcherza,
ale jeśli zapalenie się już ujawni radzę uważać gdyż objawy mogą się
nasilić.
Dowiedziałam się o tym dopiero jak wylądowałam na ostrym dyżurze z okropnymi
bólami brzucha i nudnościami tylko dlatego że miałam zapalenie pęcherza a
najadłam się borówek.
Namęczyłam się nieopisanie, musieli mnie wsadzić pod kroplówe bo byłam juz
niebieska.
A więc sok z borówek tak ale zapobiegawczo :)
Być może nie u wszytskich podziała on w ten sposób ale tak bywa więc
ostrzegam ;)

7. Data: 2004-08-17 08:39:15

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Miałam podobnie, przez około dwa lata raz w miesiącu silne ataki bólowe.
Lekarze urolodzy nic nie pomogli. Zaczęłam googlować. Na mnie najlepiej
działa płyn do higeny intymnej, po wielu probach odnalazłam ten, który w
moim przypadku całkowicie zapobiega nawrotom choroby: z kory dębu.
Ale myślę, że to sprawa bardzo indywidualna i musisz sama wypróbować i
borówki i żurawine i korę dębu.
powodzenia

8. Data: 2004-08-17 11:38:27

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można gdzieś kupić taki gotowy sok?
> Chciałabym kupić swojej mamusi, żeby sobie piła (profilaktycznie).

W Niemczech można kupić w sklepie ze zdrową żywnością (Reformhaus).
pzdr

jak długo przechowywać otwarte krople?
Zrost ścięgien po urazie
pytanie o ubezpieczenie w UE
Poradnia VIGOR w W-wie - dr Niesłuchowski
Alergia-odczulanie