nadzwyczaj ciekawe roslinki

1. Data: 2003-02-13 19:48:47

Temat: nadzwyczaj ciekawe roslinki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

bylem dzis na Harrym Potterze i Komnacie Tajemnic
i wypatrzylem tam dwie roslinki
ktore bardzo chetnie bym u siebie zasadzil
a wiec do zywoplotu bylaby fajna wierzba bijaca (salix verbarera)
no te wesole korzenie mandragory
:)
wie ktos czy oprocz Hogwartu mozna kupic sadzonki tych roslinek
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2003-02-13 20:18:21

Temat: Re: nadzwyczaj ciekawe roslinki
Od: "Gosia Osińska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bylem dzis na Harrym Potterze i Komnacie Tajemnic
> i wypatrzylem tam dwie roslinki
> ktore bardzo chetnie bym u siebie zasadzil

Ccześć!
Roślinki faktycznie fajne, film również. Sądzę, że możesz je kupić
na ulicy Pokątnej.
Dojazd z peronu 9 i 3/4.
He,he,he...
Pozdrowienia. Gosia

P.S. Ostatnio odwiedziłam OBI i Kwiaton i oczywiście kupiłam kilka
torebek nasion.
Z ciekawszych - trawę łzawicę.

3. Data: 2003-02-13 21:01:47

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" napisał w wiadomości > bylem dzis na Harrym
Potterze i Komnacie Tajemnic
> i wypatrzylem tam dwie roslinki
> ktore bardzo chetnie bym u siebie zasadzil
> a wiec do zywoplotu bylaby fajna wierzba bijaca (salix verbarera)
> no te wesole korzenie mandragory

Na wladcy pierscieni doskonale prezentowaly sie roslinki chodzace - Enty.
Tego Bogusław na pewno nie ma.:-))))
Moglyby stanowic przechodni puchar plrecogrodnikowy.
Pozdr. Jurek

4. Data: 2003-02-13 21:50:07

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Tego Bogusław na pewno nie ma.:-))))
> Moglyby stanowic przechodni puchar plrecogrodnikowy.

Oj Jureczku? Ent, był jeden [w książce]. Chyba, że się mylę, to wal w łeb jak
popadło.
pozdr. Jerzy
PS
Książki nie czytałem i chyba nie przeczytam. No może kiedyś, z nudów.
;-)))

5. Data: 2003-02-13 22:05:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:(
a nie ma nigdzie blizej
taki mugol jak ja bedzie mial klopoty z dotarciem na Pokatna
a bardzo mi sie podobaly takie wierzby w miesznym zywoplocie
:)

> P.S. Ostatnio odwiedziłam OBI i Kwiaton i oczywiście
> kupiłam kilka torebek nasion.
> Z ciekawszych - trawę łzawicę.
hehe
lzawice bo taka droga byla
?

6. Data: 2003-02-13 22:05:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:)
do mojej wsi jeszcze nie dotarly Dwie wieze
ale z ksiazek pamietam
ze to byly wielie i starozytne rosline
w sam raz do Parku Krajobrazowego Wzniesien Lodzkich
:)
moze wlasnie cos z takich roslinek ofiarujemy Boguslawowi
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. jak pamietam kiedys Jerzy mial zasponsorowac i przyznawac
przechodnia nagrode pl_rec_ogrody K0LKA OGRODOWEGO
i pozniej sprawa przycichla
a ja juz zaplanowalem sobie zrobic z nich palisadke (czy tez ostrokol ?)

7. Data: 2003-02-13 22:15:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

(Coix lacryma-jobi)
Lzy Joba vel Chińska kasza perłowa

Roślina jednoroczna uprawiana jako zboże.

Zastosowanie:
doskonały środek uspokajający
zalecany dla osób nerwowych, niezrównoważonych
przy zaburzeniach żołądkowo-jelitowych
obniża gorączkę

:)
faktycznie bardzo ciekawa
tylko w Poznaniu nie ma OBI
:((((

8. Data: 2003-02-13 22:17:22

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" napisał w wiadomości > Oj Jureczku? Ent, był jeden
[w książce]. Chyba, że się mylę, to wal w łeb jak
> popadło.
Nie przywale, bo tez nie czytałem tylko bylem z dziecmi na filmie. To wiedza
filmowa nie ksiazkowa. Ekran wiekszy niz czcionka. Zwykle lenistwo. Pozdr.
Jurek

9. Data: 2003-02-13 22:19:05

Temat: Re: RE: nadzwyczaj ciekawe roslinki
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) napisał(a):
[...]

> [...]
> i pozniej sprawa przycichla
> a ja juz zaplanowalem sobie zrobic z nich palisadke (czy tez ostrokol ?)

Nie tyle sprawa przycichła, co przycichł TEN co był na KOŁKA nominowany (nota
bene nie przeze mnie). A kołki są (bo jeden jest u Jagody na Woli a dwa mam w
zapasie). Ale łapek po nie nie wyciągaj, bo na to trzeba sobie zapracować.
;-)))
pozdr. Jerzy

10. Data: 2003-02-13 22:26:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

chyba sie mylisz
o ile pamietam Entow bylo wiecej
i wraz silami dobra ruszyli oni na Mordor
:)
jutro sprawdze to dokladnie
bo i tak musze isc do biblioteki po nowe ksiazki
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. nie lubisz czytac wogole