nagła samotność....

1. Data: 2005-04-03 19:23:01

Temat: nagła samotność....
Od: Karol Lipnicki <A...@m...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie rzuciła mnie dziewczyna z którą byłem od 7 lat. Byliśmy
narzeczeństwem....
Przez dwa lata mnie okłamywała....
Powiedzcie co robic, bo sam nie mogę myśleć....

Alpin19
--
news.

2. Data: 2005-04-03 20:17:37

Temat: Re: nagła samotność....
Od: "Cloudic" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Lipnicki" <A...@m...int.pl> napisał w wiadomości
(........)
> Powiedzcie co robic, bo sam nie mogę myśleć....

Przeczekać.............
I powoli, powoli, w miarę chęci, nastroju i innych
okoliczności wprowadzać w życie wszystkie naprawdę
dobre rady, które przeczytasz tutaj zapewne i usłyszysz od
znajomych w realu.

Ale tylko czas leczy wszystko....

Cierpliwości, wytrwałości i powodzenia życzę... :)

- cloudic -

3. Data: 2005-04-03 22:33:17

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Karol Lipnicki pisze:

> Właśnie rzuciła mnie dziewczyna z którą byłem od 7 lat. Byliśmy
> narzeczeństwem....
> Przez dwa lata mnie okłamywała....
> Powiedzcie co robic, bo sam nie mogę myśleć....

Pewnie trudno Ci w to uwierzyć, ale to, co czujesz dzisiaj,
kiedyś_naprawdę_minie :)
Co robić? Po prostu żyć dalej. Dać sobie czas na wylizanie ran. Nie robić nic
na siłę. Samolubnie pomyśleć tylko o sobie (co nie jest równoznaczne z
wyrządzeniem krzywdy innym). A potem się otrząsnąć. Wyciągnąć nauki i
wnioski. Znaleźć dobre strony tego, co się stało (bo zawsze są dobre strony)
i trzymać się tego w momentach kryzysu. Pomyśleć, że jest się o coś dużo
bogatszym, nawet jeśli jest to bolesne doświadczenie.
Będzie Ci na pewno bardzo trudno, ale to się skończy.
Czas naprawdę leczy rany - banalne, ale prawdziwe.

--
PozdrawiaM

4. Data: 2005-04-04 06:20:40

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie rzuciła mnie dziewczyna z którą byłem od 7 lat. Byliśmy
> narzeczeństwem....
> Przez dwa lata mnie okłamywała....
> Powiedzcie co robic, bo sam nie mogę myśleć....

kolejny przykła iz kryzys na rzecz rozstan lub slubów natsepuje po ok. 7
latach.

zacnzij zyc od nowa, pracuj, ucz sie, znajdz nowe hobby ,nowych
znajomych ,baw sie (co prawda okres nie bardzo na zabawy) ale zyj i nie
zamykaj sie ,oczyiwsic epolecam okres"żałoby" ,wypłakania si ei smutku
ale oby nie trwał za długo.
milosc sama przyjdzie .
p.

5. Data: 2005-04-04 18:46:41

Od: Karol Lipnicki <A...@m...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za rady, a przede wszystkim za wasze racjonalne i
obiektywne podejście do tematu. Na szczęście mam pracę, znajomych i mogę o
tym nie myśleć, aczkolwiek te myśli czasami same przychodzą i nie mam na to
wpływu.
Postaram się trwać jak dawniej i żyć pełnią życia, nie zważając na to co
było bo "nie cofnę kijem wisły".....

--
news.

6. Data: 2005-04-09 21:17:55

Od: "kropelka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narzeczeństwem....
> Przez dwa lata mnie okłamywała....
> Powiedzcie co robic, bo sam nie mogę myśleć....

Wlasnie rzuciłam męża po 16 latach małażeństwa, przez ostatnie 6 lat mnie
oklamywał....poczułam ulge.

7. Data: 2005-04-13 19:36:53

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Lipnicki <A...@m...int.pl> napisał(a):

> Właśnie rzuciła mnie dziewczyna z którą byłem od 7 lat. Byliśmy
> narzeczeństwem....
> Przez dwa lata mnie okłamywała....
> Powiedzcie co robic, bo sam nie mogę myśleć....

kup se psa.

8. Data: 2005-04-13 20:09:49

Od: RSNB <r...@K...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia, z Twoich palców 13.04.05 o 21:36 spłynęła mądrość:

K> kup se psa.

Po stwierdzeniu Karola "nie cofnę kijem wisły" stanowczo ta rada
jest najlepsza. :).

powiedział co wiedział RSNB
--
http://www.rsnb.republika.pl/

9. Data: 2005-04-18 19:32:46

Od: Zbigniew Kojot <zkojot@(NIE_SPAMUJ)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 03 Apr 2005 21:23:01 +0200, Karol Lipnicki wrote:

> Właśnie rzuciła mnie dziewczyna z którą byłem od 7 lat. Byliśmy
> narzeczeństwem....
> Przez dwa lata mnie okłamywała....
> Powiedzcie co robic, bo sam nie mogę myśleć....

Idź na piwo. Jutro i pojutrze też. W knajpie znajdziesz sobie jakąś
następczynię i zapomnisz o wszystkim.
Drugie rozwiązanie: zajmij się Kasią ;p

Zbyszek

10. Data: 2005-04-18 19:47:14

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Kojot <zkojot@(NIE_SPAMUJ)gazeta.pl> napisał(a):

> Drugie rozwiązanie: zajmij się Kasią ;p

no co ty? chcesz zeby chlopak popadl w jeszcze gorsza depresje??

wesele sie szykuje i w tym problem...
Czy mam szanse na szczesliwy zwiazek?
Antypolska wikipedia
Jak zaktywizować starszego człowieka?