najtańsza pompa do przepompowania wody ze zbiornika - jaka?

1. Data: 2011-06-09 16:28:08

Temat: najtańsza pompa do przepompowania wody ze zbiornika - jaka?
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zbiornik z deszczówką zakopany w ziemi. Drugi mam w ogrodzie na
powierzchni. Chce przepompowywać wode z ziemi na góre i później podlewać
grawitacyjnie.
Najtańsza jest pompa membranowa w Casto ale mnie Pan nastraszył że musze
kupic węże 3/4 cala a nie podłaczac do tych co mam 1/2 bo sie spali.
A komplet 60m węża kosztuje tyle co pompa.
Pompa ma wynieść wode na jakieś 2m wysokości i 60m odległosci
Może coś polecicie?

2. Data: 2011-06-09 16:38:38

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest z Gardeny taka co moze przepompowac i podlewac
Classic 4000/2 za 299zł
to musi byc cos tanszego nie z Gradeny :)

3. Data: 2011-06-10 12:51:30

Od: bobee <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-09 18:28, Rafał pisze:
> [...]
> A komplet 60m węża kosztuje tyle co pompa.
> Pompa ma wynieść wode na jakieś 2m wysokości i 60m odległosci

http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&sg=0
&string=pompa+wz&order=p&change_view=1

wez pod uwage, ze 60m w poziomie to tak jakby 6 w pionie
dodam ze ta pompka wz250 daje rade wtloczyc wode na 3m i 400m w poziomie
co do spalenia to nie wiem czemu ........ ze cisnienie za duze ???? dziwne

a juz tak zupelnie ianczej i powinno zadzialac to pompa obiegowa od
kotlow CO (w wyzej wym przypadku nie dala rady :) ale 60m to raczej luz)

--
e-mail: bobee *malpa* vp.pl
http://www.bobee.pl | http://hydro.bobee.pl

4. Data: 2011-06-10 19:56:54

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ta ma zabezpieczenie przed pracą na sucho?

5. Data: 2011-06-13 07:26:27

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A komplet 60m węża kosztuje tyle co pompa.
> Pompa ma wynieść wode na jakieś 2m wysokości i 60m odległosci

Cienszy waz to a) dluzsze pompowanie, b) bardziej obciazona pompa.
Jedno i drugie jest karygodne, a oba razem to cios, który wymierzy
Ci elektrownia wraz z rachunkiem.

Mam oto dla Ciebie genialne rozwiazanie: kup ile trzeba grubego,
podlacz do pompy i w pewnym miejscu rozdwoj na swoje 2 cienkie :)
Rozdwajacz kosztuje bodajze 2 zl.

pozdr serd
--
A S

Re: Co to się zalęgło
Pokochalem kreta. :)
Re: Patron grupy na 2011- głosowanie przedłużone!!
Re: Patron grupy na 2011- głosowanie przedłużone!!
Opryskiwanie jabloni po raz pierwszy.