największe kwiaty

1. Data: 2006-03-24 22:51:56

Temat: największe kwiaty
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lektura pewnego ogłoszenia każe mie zadać proste pytanie: jakie kwiaty w
Polsce, że o Europie nie wspomnę, są największe?
Z takich sporych póki co przychdzą mi do głowy: słonecznik, niektóre odmiany
dalii, niektóre lilie.
I co jeszcze trzymacie o bardzo dużych kwiatach?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2006-03-25 00:30:09

Temat: Re: największe kwiaty
Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Mar 2006 23:51:56 +0100, na pl.rec.ogrody, Janusz Czapski
napisał(a):

> Z takich sporych póki co przychdzą mi do głowy: słonecznik,

Jeśli słonecznik, (który jest kwiatostanem),
to moją propozycją jest: Zea mays.

Pozdrawiam:)
piots

3. Data: 2006-03-25 01:07:27

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
odmiany
> dalii, niektóre lilie.
> I co jeszcze trzymacie o bardzo dużych kwiatach?

Piwonie też sa całkiem, całkiem i niektóre odmiany clematisów

--
ewa

4. Data: 2006-03-25 05:05:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dalii, niektóre lilie.
> I co jeszcze trzymacie o bardzo dużych kwiatach?

Nie udawaj,ze nie wiesz o co chodzi.Gdybyś założył na głowę kwiat
mojego hibiskusa, wyglądałbyś jak Meksykanin w sombrero.Chodziło mi
o średnicę kwiatu, anie długość badyla.
Nie da się tego wytłumaczyć w ogłoszeniu, bo kosztuje 7zł+vat za słowo.
Boletus też główkował nad tym hibiskusem, czy możliwe aby miał kilkaset
kwiatów.Aten kwiatek taki jest.
Duże kwiaty ma jeszcze Cardiocrinum.
Pozdrawiam.Mirzan

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

5. Data: 2006-03-25 08:12:45

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e01t6g$1iph$1@node3.news.atman.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Lektura pewnego ogłoszenia każe mie zadać proste pytanie: jakie
> kwiaty w Polsce, że o Europie nie wspomnę, są największe?

Hejka. Będę strzelał. ;-) Winogron?
Pozdrawiam domyślnie Ja...cki

6. Data: 2006-03-25 08:17:07

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie udawaj,ze nie wiesz o co chodzi.Gdybyś założył na głowę kwiat
> mojego hibiskusa, wyglądałbyś jak Meksykanin w sombrero.

Dopisujemy :-)))

> Chodziło mi > o średnicę kwiatu, anie długość badyla.

Mnie też :-)))

> Nie da się tego wytłumaczyć w ogłoszeniu, bo kosztuje 7zł+vat za słowo.

Jasne, ale dla mnie to tylko inspiracja do zapytania.

7. Data: 2006-03-25 14:04:53

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

25 Mar 2006 06:05:45 +0100, na pl.rec.ogrody, mirzan napisał(a):

> Nie udawaj,ze nie wiesz o co chodzi.Gdybyś założył na głowę kwiat
> mojego hibiskusa, wyglądałbyś jak Meksykanin w sombrero.

To do mnie?:)
A widziałeś kiedyś Meksykanina, który jest łysym blondynem bez wąsów?:))))

> Chodziło mi
> o średnicę kwiatu, anie długość badyla.

_Kwiatostan_ słonecznika posiada dwa typy _kwiatów_, jeden z typów
_kwiatów_, stanowiący większość ma średnicę ok. 1mm. Liczba kwiatów w
kwiatostanach słonecznika i kukurydzy jest porównywalna.
:))))

> Nie da się tego wytłumaczyć w ogłoszeniu, bo kosztuje 7zł+vat za słowo.

Nieustannie proszę o ofertę na p...@n...pl

:)Pozdrawiam
piotrs

8. Data: 2006-03-25 20:52:07

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odmiany
> dalii, niektóre lilie.
> I co jeszcze trzymacie o bardzo dużych kwiatach?

Spore kwiaty ma Magnolia x soulangiana :-)

Pozdrawiam TeresaR

ogródek ziolowy w cieniu....
Nie żyją .
genetyka w ogrodzie ;)