najwyzsza pora na podsumowanie

11. Data: 2020-11-16 20:32:50

Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 18:51, FEniks pisze:

> A duszących się nie?
>
> Ewa

przeoczylas najwyrazniej wypowiedz lekarza na oddziale zakaznym gdzie
cowidowcy wychodza na wlasnych nogach bez uzywania respiratorow, o ile
to byli covidowcy, bo te testy to moga ewentualnie posluzyc do badan
prostaty, nie, lepiej nie, okaze sie, ze rak prostaty przenosi sie droga
kropelkowa

--
gazebo

12. Data: 2020-11-16 20:33:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 20:27, gazebo pisze:
> nie, czesc z nich po prostu wykonuje swoja prace bez wzgledu na
> wszystko, czesc z nich przyjmuje prywatnie, niezla koniunktura, a tak
> zapytam, chcesz wyladowac w szpitalu na stadionie?

Na stadionie nikt nie wyląduje, bo to izolatorium, nie szpital. Jeśli
nawet parę osób tam w tej chwili jest, to tylko po to, by stwarzać pozory.

> kto bedzie cie leczyl? a raczej, przepraszam, kogo jeszcze
> przestaniemy leczyc? sama z siebie podalas dane okolo 2000 ukrytych
> zgonow, ty mnie o cos pytasz czy chcesz zebym cie pocieszyl?

Chcesz mi powiedzieć, że te osoby, które trafiają do szpitali (do
szpitali, nie do izolatoriów), są tam niepotrzebnie?

Ewa

13. Data: 2020-11-16 20:37:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 20:32, gazebo pisze:

> przeoczylas najwyrazniej wypowiedz lekarza na oddziale zakaznym gdzie
> cowidowcy wychodza na wlasnych nogach bez uzywania respiratorow, o ile
> to byli covidowcy, bo te testy to

Może innych lekarzy słuchałam.

Ewa

14. Data: 2020-11-16 20:43:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 19:33, FEniks pisze:

> Na stadionie nikt nie wyląduje, bo to izolatorium, nie szpital. Jeśli
> nawet parę osób tam w tej chwili jest, to tylko po to, by stwarzać pozory.

och, dziekuje ci bardzo, zastanawiam sie dlaczego tyle czasu zajelo to
polskim wladzom, bo takie "stadiony" funkcjonuja juz w innych krajach od
wiosny

> Chcesz mi powiedzieć, że te osoby, które trafiają do szpitali (do
> szpitali, nie do izolatoriów), są tam niepotrzebnie?
>
> Ewa

dokladnie tak, widzisz, lezalem w szpitalu trzy tygodnie, w Polsce,
przed pandemia, przy mnie umarl czlowiek jak jadlem obiad, widzialem
przez okno jak woza ludzi wozkami, wychodzilem oczywiscie na papierosa,
lezalem na oddziale zakaznym, uratowali mnie, dziekuje, wiec absolutnie
nie podoba mi sie fakt, ze gdybym tam trafil teraz po prostu bym umarl

--
gazebo

15. Data: 2020-11-16 20:44:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.11.20 um 19:51 schrieb FEniks:

> A duszących się nie?
>
> Ewa

W telewizji pokazuja, gazety opisuja, mam znajomych w domu starcow, ale
jakos tam covid-19 trzyma sie z daleka. Nie wiem, dlaczego? Miasto i
okolica (powiat?) podaja juz 116,42 i 170,48 zarazonych na 100T, ale od
miesiecy liczba zmarlych stala 12 i 11.
Nie wiem, moze jacys przyjezdni intensywnie swietuja, zarazaja sie, ale
sa silni i przezywaja? A moze Frankowie sa malo kontaktowi i milczki,
wiec statystyki maja niskie?

Bylem w Norymberdze (chcialem rowerem, ale zaczelo padac, wiec wsiadlem
w auto, zaparkowalem z dala od centrum, zeby nie placic za parking) i
zrobilem sobie spacer do dworca glownego, zeby nabyc polska prase (stad
zdjecia). Niektorzy napotkani ludzie chodza zamaskowani, na starym
miescie maska to obowiazek, wiekszosc omija nieznajomych na przepisowa
odleglosc, a na stacji benzynowej do placenia mozna wchodzic po jednej
osobie. 1,169 za litr.

Stare miasto w Norymberdze (Amerykanie w 1945 r zrownali je prawie z
ziemia) jest bardzo ladne, takze zamek, liczne koscioly i inne zabytki
sa godne polecenia. Ludzi troche mniej, brakuje licznych zwykle o tej
porze stoisk i straganow w ulicach i rynku. Jakos sie to przezyje.

Poszukamy miasteczek gdzie mimo wszystko beda targi swiateczne (u nas
tez chyba odwolany), zeby cos kupic, napic sie grzanca i cos zjesc.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50610248002/i
n/album-72157716916517902/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

16. Data: 2020-11-16 20:47:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 19:37, FEniks pisze:

> Może innych lekarzy słuchałam.
>
> Ewa

moze, ja pamietam swojego pediatre sprzed kilkudziesieciu lat, nie
zaslaniaj nosa i ust, bo wlasnie od tego sie rozchorujesz, pamietam
epidemie czerwonki, myj rece, ale do cholery nie alkoholem, to jest do picia

--
gazebo

17. Data: 2020-11-16 23:03:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 20:43, gazebo pisze:

> och, dziekuje ci bardzo, zastanawiam sie dlaczego tyle czasu zajelo to
> polskim wladzom, bo takie "stadiony" funkcjonuja juz w innych krajach
> od wiosny

W tych innych krajach te szpitale wyglądają lepiej i są lepiej
przygotowane, po prostu do tego celu, któremu mają służyć. U nas to
wygląda na typową dojarkę kasy.

> [...]
> papierosa, lezalem na oddziale zakaznym, uratowali mnie, dziekuje,
> wiec absolutnie nie podoba mi sie fakt, ze gdybym tam trafil teraz po

Nadal nie bardzo rozumiem, dlaczego uważasz, że teraz ludzie trafiają do
szpitala niepotrzebnie. Przecież ci, którzy lekko przechodzą, chorują w
domach. Znam już całkiem sporo takich przypadków.

Ewa

18. Data: 2020-11-16 23:07:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 20:47, gazebo pisze:

> [...]
> zaslaniaj nosa i ust, bo wlasnie od tego sie rozchorujesz, pamietam
> epidemie czerwonki, myj rece, ale do cholery nie alkoholem, to jest do

No proszę Cię! Przecież zasłanianie nosa i ust przy kaszlu czy kichaniu
to podstawa kindersztuby. Wiesz, ja widzę w tym wszystkim dużą nadzieję,
że ludzie się wreszcie tego nauczą. O, i nauczą się też, że łażenie do
pracy czy po ulicy z infekcją, jakąkolwiek, nie jest powodem do dumy.

A chyba nikt nie każe myć rąk alkoholem. Mycie rąk (i nie tylko rąk)
wodą z mydłem jest nadal obowiązujące.

Ewa

19. Data: 2020-11-16 23:12:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 20:44, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> i okolica (powiat?) podaja juz 116,42 i 170,48 zarazonych na 100T, ale
> od miesiecy liczba zmarlych stala 12 i 11.

Nie porównuj Niemiec do Polski, bo to dwa światy są, jeśli chodzi o
przygotowanie do sytuacji i ogólnie o służbę zdrowia.

> Poszukamy miasteczek gdzie mimo wszystko beda targi swiateczne (u nas
> tez chyba odwolany), zeby cos kupic, napic sie grzanca i cos zjesc.

Ja tam nie wiem, zawsze unikałam tłumnych miejsc, to może dlatego mi
łatwiej, a nawet obecna sytuacja odpowiada bardziej mojej naturze. A na
tych jarmarkach co roku jest ta sama komercja. Przynajmniej naszego
wrocławskiego mi nie szkoda, że nie będzie go w tym roku.

Ewa

20. Data: 2020-11-17 10:27:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> nie, czesc z nich po prostu wykonuje swoja prace bez wzgledu na
> wszystko, czesc z nich przyjmuje prywatnie, niezla koniunktura, a tak
> zapytam, chcesz wyladowac w szpitalu na stadionie?

Dlaczego miałaby wylądować, skoro pandemia to ściema?
Siłą będą brali? Mają wystarczająco dużo zdrowych i dobrowolnych statystów.

> kto bedzie cie
> leczyl?

A po co leczyć z czegoś, czego nie ma?
Przecież w szpitalach leżą statyści. Lekarze się obijają, podrywają
pielęgniarki żeby jakoś zabić czas, jedynie księgowi mają więcej roboty,
bo muszą naliczyć wynagrodzenia dla statystów.

Pozdrawiam
Piotr

alexa
Psychoza ?