nakladka higieniczna na sedes poszukiwana

1. Data: 2003-11-19 12:45:34

Temat: nakladka higieniczna na sedes poszukiwana
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie papierowe more or less kółko, żeby nie siadać bezpośrednio na
deske.

Widzialem w hotelach, w wagonach sypialnych dawali, znalazlem na
jakiejs stronie hurtownika sprzetu hotelowego - ale szukam sprzedazy
detalicznej. Widzial ktos?

MJ

1. Data: 2003-11-19 13:06:09

Temat: Re: nakladka higieniczna na sedes poszukiwana
Od: "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Widzialem w hotelach, w wagonach sypialnych dawali, znalazlem na
> jakiejs stronie hurtownika sprzetu hotelowego - ale szukam sprzedazy

Ja kupowałam w Tesco na dziale - nazwę to "zdrowie", tam gdzie stoją
witaminy, proszki przeciwbólowe, itp. A było to w Krakowie.

Kasia

1. Data: 2003-11-19 13:25:01

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> writes:

> Ja kupowałam w Tesco na dziale - nazwę to "zdrowie", tam gdzie stoją
> witaminy, proszki przeciwbólowe, itp. A było to w Krakowie.

Tesco, mowisz. No to w Warszawie tez mamy - poszukam.

MJ

1. Data: 2003-11-19 13:51:27

Od: "666" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I na pewno w aptece.
JaC

1. Data: 2003-11-19 14:01:09

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tesco, mowisz. No to w Warszawie tez mamy - poszukam.

Widzialem tez chyba w auchanie i na pewno w Carrefour...
Są też w Aptekach!!! Super sprawa!

I co ciekawe w Rosji szukałem!!!! w aptekach i wywołałem zdziwienie u pań
aptekarek :)))))
Marcin

1. Data: 2003-11-19 18:22:27

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marqzik" <m...@w...pl> writes:

> Są też w Aptekach!!! Super sprawa!

Popatrz, apteka mi do glowy nie przyszla.

MJ

1. Data: 2003-11-19 22:24:51

Od: "666" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo trzeba było pytać o pokrowce na buty ;-))
JaC

:)))))

1. Data: 2003-11-20 08:39:27

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"666" <j...@n...op.pl> wrote in message
> [...]

> Super sprawa!
> I co ciekawe w Rosji szukałem!!!! w aptekach i wywołałem zdziwienie u pań

Przepraszam bardzo :).... na tych naszych jest tez napis po rosyjsku :).....
PS. Wczoraj kupiłem w Auchanie :)

1. Data: 2003-11-20 17:25:51

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrz, apteka mi do glowy nie przyszla.

Ja szukałam w kilku aptekach i nie mieli. Są za to w TESCO w Gdyni (w innych
miastach pewnie też).
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.

TV- ile cali do mojego 17 m pokoju?
Kraków - inspektor budowlany poszukiwany
jaki grzejnik do garazu?
Poszukiwany stolarz w Warszawie
Ile oleju na 1h