nakładki na schody

1. Data: 2008-01-07 13:55:58

Temat: Re: nakładki na schody
Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Janusz pisze:
> Na drewniane schody chcę położyć nakładki. Są 2 rodzaje na Allegro z
> kątownikiem profilowanym PCV przyklejanym 2-stronna taśmą i bez kątownika
> mocowane przy pomocy taśmy rzepowej. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia jak
> się sprawdzaj i które są lepsze.

Miałem do czynienia z tymi z katownikiem i wydaje mi się, że to lepsze
rozwiązanie - w jedną stronę się nie przesuną, bo trzyma je kątownik,
więc mocowanie klejowe jest narażone na mniejsze naprężenia.

--
Paweł Muszyński

3. Data: 2008-01-07 19:00:35

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Jan 2008 14:55:58 +0100, Pawel Muszynski napisał(a):

> Miałem do czynienia z tymi z katownikiem i wydaje mi się, że to lepsze
> rozwiązanie - w jedną stronę się nie przesuną, bo trzyma je kątownik,
> więc mocowanie klejowe jest narażone na mniejsze naprężenia.

Dokładnie. Ponadto nie można zawadzić o nie obuwiem podczas wchodzenia po
schodach i skutecznie chronią kant schodów przed zdarciem - mam takie
właśnie.

4. Data: 2008-01-08 06:38:08

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na drewniane schody chcę położyć nakładki. Są 2 rodzaje na
> Allegro z kątownikiem profilowanym PCV przyklejanym
> 2-stronna taśmą

Nie używałem nigdy żadnych nakładek, ale mam uwagę do tych taśm
dwustronnych. Miałem kiedyś taką w różnych użyciach i zawsze
wcześniej czy później puszczała a w miejscu przyklejenia
pozostawał paskudny ślad z klejem. Może warto zastąpić tę taśmę
na jakieś inne mocowanie nakładki, choć nie mam pomysłu na
jakie.

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

5. Data: 2008-01-08 22:13:31

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2008 06:38:08 +0000 (UTC), ab napisał(a):

> [...]
> pozostawał paskudny ślad z klejem. Może warto zastąpić tę taśmę
> na jakieś inne mocowanie nakładki, choć nie mam pomysłu na

Zdejmowałam moje nakładki do wyprania - ślady były, ale nie az takie: łatwo
je usunąć delikatnie niezbyt ostrym nożem lub lepiej plastikową
łopatką/szpachelką; powtórnie przymocowałam nakładki dwustronną
samoprzylepną taśmą do wykładzin.

Segregacja śmieci - co gdzie można wrzucać?
Ciekawy atrykuł z onetu
Kuchenka pod zabudowę elektryczno gazowa
Zle grzejace grzejniki
Zmywarka bez soli i wlasna studnia