nalesniki

121. Data: 2003-09-01 13:15:47

Temat: Re: Tolerancja dla diet i ich tworcow ;-), Bylo: nalesniki
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:bivfjl$8tp$2@news.onet.pl pisze:

> [...]

Skoro montiniaki jedza jak osly, a wegetaranie wyjadaja trawe owcom na
pastwiskach, to chyba Krysia moze jesc jak swinia?

"A MM? Niech żyje MM! ;( Niech żyją płatki owsiane! ;( Będzie więcej
osłów..."

http://mlodziez.optymalni.one.pl/plik.php?nr=56

122. Data: 2003-09-01 14:12:25

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> W poprzednim poście wyciąłem wszystko, żeby Hafsa się nie denerwowała.
> Ponieważ ten, który Cię obraził powinien przeprosić, a nie zrobił tego,a
Ty > jednak miałaś nutkę pretensji do grupy, że nie stanęła w Twojej obronie

Niezupełnie o to, nie chodzi mi o bronienie mojej osoby, bardziej chodzi mi
o nietolerowanie na grupie ordynarnych odzywek do kogokolwiek, bez względu
na "obóz dietetyczny"... :)

> chciałem Cię przeprosić KRYSTYNO... Skoro wyszło nie za bardzo to trudno.

Nic się takiego nie stało, chodzi tylko o jednoznaczne teksty... :)

> Ty myślałaś,że kogo? Pytam tak, z ciekawości..

Właśnie miałam problem z domyślaniem się :)
Wiesz jak to jest, z domyślania się zwykle wychodzą niestworzone historie.
Każdy domyśli się coś innego i bardzo łatwo znów o niepotrzebne
nieporozumienia na grupie.

Pozdrawiam
Krystyna

123. Data: 2003-09-01 14:31:10

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bivgt3$r90$1@inews.gazeta.pl...

> Skoro montiniaki jedza jak osly, a wegetaranie wyjadaja trawe owcom na
> pastwiskach, to chyba Krysia moze jesc jak swinia?

Marcin, czemu dla Ciebie to takie trudne do zrozumienia?
Ja nie mogę być porównywana do świni, bo nie jem tego, co jedzą świnie
(chodzi oczywiście o treść i proporcje BTW).

> "A MM? Niech żyje MM! ;( Niech żyją płatki owsiane! ;( Będzie więcej
> osłów..."

Fakt, powinnam napisać: "będzie więcej koni"... ;)
Wszak owies - to końskie jedzonko...

W takim razie wnoszę poprawkę: "Niech żyje MM! Niech żyją płatki owsiane! ;(
Będzie więcej koni..."
Tylko drodzy montiniakowcy potem się nie dziwcie, gdy macie taki pękaty
brzuch jak koń... Gdzieś te przykładowe płatki muszą się mieścić i mieć
odpowiednie warunki do przerobu.
Na ogół zwierzęta roślinożerne mają pękate brzuchy, mięsożerne raczej nie.

Siemię raz jeszcze
Co mi pozostaje?
[MM] druga faza?
[atkins,do] koncentracja,pamiec