nalewka z czereśni

1. Data: 2010-07-15 09:49:02

Temat: nalewka z czereśni
Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szwagierka uszczęśliwia mnie wiadrami czereśni, mam ochotę zrobić znich
nalewkę, przepis znalazłam ale zastanawiam się czy to będzie dobre, czy
czereśnie nie mają za "słabego aromatu:?? Robił już ktoś nalewkę z
czereśni?? czyć ja czereśniami czy smakuje jak posłodzony alkohol??

2. Data: 2010-07-15 10:06:24

Temat: Re: nalewka z czereśni
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> wrote in message
> [...]
> czereśnie nie mają za "słabego aromatu:?? Robił już ktoś nalewkę z
> czereśni?? czyć ja czereśniami czy smakuje jak posłodzony alkohol??

Dobry jest dżem z czereśni i najważniejsze - pierogi z czereśni, posypane
cukrem i polane stopionym masłem lub śmietaną.

3. Data: 2010-07-16 06:26:34

Temat: Re: nalewka z czere?ni
Od: Tomasz Stafiński <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> wrote:
> Witam
>
> Szwagierka uszczÍ?liwia mnie wiadrami czere?ni, mam ochotÍ zrobiE
> znich
> nalewkÍ, przepis znalaz>=am ale zastanawiam siÍ czy to bÍdzie dobre,
> czy
> czere?nie nie maj? za "s>=abego aromatu:?? Robi>= ju? kto? nalewkÍ z
> czere?ni?? czyE ja czere?niami czy smakuje jak pos>=odzony alkohol??

Dodaj do tej nalewki pokrojone wędzone śliwki kalifornijskie - dodadzą
głębi koloru i wzbogacą faktycznie nieco mdły smak czereśni. Tylko
pamiętaj, że po dodaniu śliwek gotowa nalewka (po połączeniu z nalewem)
powinna leżakować dużo dłużej niż z samych czereśni. Myślę, że tak
minimum pół roku. Oczywiście im dłużej tym będzie lepsza.

Jenot

4. Data: 2010-07-16 06:34:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czereśnie nie mają za "słabego aromatu:?? Robił już ktoś nalewkę z
> czereśni?? czyć ja czereśniami czy smakuje jak posłodzony alkohol??

Czereśniówka jest dobra, ale jeżeli uważasz, ze za mało wyrazista można
dodać wiśni, aby nie zrobić sobie nalewki trujacej trzeba czereśnie i prawie
wszystkie wiśnie wydrylować z pestek, zostawiając parę z pestkami dla
dodania smaku. Taka czereśniówka jest dobra do founde serowego.

Kuchenna porada od kobiety
HP
JEDNA...
DWÓJKA DLA OKRASY