nanotechnologia - poszukuje...

1. Data: 2003-07-18 10:55:58

Temat: nanotechnologia - poszukuje...
Od: "Sorcerer" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam nietypowe pytanie , czy moze ktos wie gdzie znajde dosc wyczerpujace
informacje na temat nanotechnologii w medycynie ? Jakies linki albo serwisy
? Jezyk nie ma znaczenia, potrzebne mi wyczerpujace informacje.

Bardzo dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2003-07-18 11:02:57

Temat: Re: nanotechnologia - poszukuje...
Od: "A1bert" <a...@p...fm.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sorcerer" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
serwisy
> ? Jezyk nie ma znaczenia, potrzebne mi wyczerpujace informacje.

W www.google.com - tylko poprawnie zdefiniuj zakres wyszukiwania.

Nie chcę zarazić dzieci - proszę o radę!
wojewódzki plan zabezpieczenia zdrowotnego - szukam
Gdański plan zabezpieczenia zdrowotnego - szukam
chirurgia estetyczna
Rehabilitacja - met. voithy