naprawdę głośny budzik

1. Data: 2008-09-13 22:51:07

Temat: naprawdę głośny budzik
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem śpiochem, który najchętniej spałby do 10:00, a niestety musi
stawić się w pracy przed 8:30.
Niestety nie dysponuję prywatnym księciem z bajki, który obudziłby mnie
co rano serwując dodatkowo śniadania do łóżka i pozostaje mi
skorzystanie z dobrego budzika.
Zwykły budzik ze sklepu po prostu mnie nie budzi, komórka budzi czasami
- najgorsze jest to, że po chwili przestają dzwonić, zanim ja się obudzę.
Radiobudzik nawet ustawiony na maxa gra zbyt cicho.

Kiedyś doskonale budziła mnie wieża odtwarzając głośno płyty CD, ale
dawno się już zepsuła i teraz mam kino domowe w innym pokoju (które nie
ma funkcji budzenia).

Od pewnego czasu szukam więc czegoś lepszego. W większości sklepów z
zegarami, sprzedawcy wzruszają ramionami i nawet nie bardzo chcą
demonstrować głośność dzwonków. W internecie znalazłam tylko gadżet
Sonic Bomb
http://www.toys4boys.pl/Budzik-Spiocha-Sonic-Bomb-it
em302.html , ale nie
wygląda zbyt wiarygodnie.

Czy macie coś do zarekomendowania ?

Magdalaena

2. Data: 2008-09-14 00:40:35

Temat: Re: naprawdę głośny budzik
Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalaena" <m...@w...pl> wrote in message
> Kiedyś doskonale budziła mnie wieża odtwarzając głośno płyty CD, ale
> dawno się już zepsuła i teraz mam kino domowe w innym pokoju (które nie
> ma funkcji budzenia).

Pewnie zaraz ktoś poleci jakiegoś dobrego wyjca, ale gdybyś nie była zadowolona to na
końcu zostaje jeszcze prosty wariant low-endowy: ustawiony na maxa stary
radiomagnetofon Wilga podłączony do czasowego wyłącznika elektrycznego z IKEI za 10
zł :)

Niektórym pomaga wstać, jak kładąc się mają dokładnie ułożony plan przynajmniej na
początek dnia - łatwiej się wstaje "z misją". Z pierwszymi dźwiękami budzika wdziera
się do głowy pierwszy punkt na liście, jesteś już ukierunkowana, robisz dwa spokojne
wdechy i siadasz na łóżku bez problemu nawet po 5 godzinach snu. Sprawdź, może akurat
też należysz do tych, u których to działa. Głośny budzik to tylko narzędzie do walki
ze skutkami - lepiej podejść "systemowo".

3. Data: 2008-09-14 09:18:33

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też polecam wyłącznik czasowy. Może być mechaniczny z dokładnością do 15 min
albo elektroniczny. Podłączasz pod to odkurzacz, wiertarkę ;-) albo
radiomagnetofon i pobudka gwarantowana
Jacek

4. Data: 2008-09-14 09:35:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@w...pl> wrote in message news:gaiktb$q7a$1@news.onet.pl...
> [...]
min
> albo elektroniczny. Podłączasz pod to odkurzacz, wiertarkę ;-) albo

Na Allegro za parę złotych można kupić syrenki alarmowe do samochodowych
alarmów, wystarczy do zasilania mały akumulator motocyklowy 12V i ładowarka
do niego. Budzik ma załączyć mikrowyłącznik załączający taką syrenkę - tanio
i skutecznie 120dB podniesie cały blok na nogi, zwłaszcza samochodziarzy -
któryś podwiezie ciebie do pracy / szkoły.
http://www.allegro.pl/item432736175_glosna_syrena_je
dnotonowa_20w_nowa_sklep_lodz.html

5. Data: 2008-09-14 09:39:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalaena" <m...@w...pl> wrote in message

Tu masz fantastyczne rozwiązanie :-P))))))))))))))))))))))))
http://www.toys4boys.pl/Latajacy-budzik-item238.html

6. Data: 2008-09-14 10:41:10

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
http://www.smarthome.com/19550.html
oprócz/zamiast sygnału dźwiękowego trzęsie ci głową - niestety nie nadaje
się dla tych co w nocy uskuteczniają wędrówki po łóżku i budzą się np. z
nogami na poduszce ;)
Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

7. Data: 2008-09-14 13:36:34

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek <p...@i...pl> wrote:
> "Magdalaena" <m...@w...pl> wrote in message
>
> Tu masz fantastyczne rozwiązanie :-P))))))))))))))))))))))))
> http://www.toys4boys.pl/Latajacy-budzik-item238.html

O wiele bardziej mi się podoba ten:

http://www.toys4boys.pl/Uciekajacy-budzik-Clocky-ite
m1171.html

Zresztą oba widziałem w naturze i ten spier...niczający jest
ładniejszy IMO :-)

A poważniej - żona moja ma ten sam problem, obecnie co prawda
problem się rozwiązał samoistnie z powodu pojawienia się w
rodzinie niezwykle wręcz skutecznego (choć niestety kłopotliwego
w programowaniu konkretnej godziny) budzika (120dB, różne
melodie dzwonka, samouczący się, dodatkowe atrakcje), ale za
panieńskich czasów ustawiała sobie całą ścieżkę budzików - każdy
kolejny był ustawiony 5 minut później i był dalej od łóżka.

J.

8. Data: 2008-09-14 14:58:09

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Są radia z wbudowanym zegrem, od kilkudziesięciu złotych w górę.
Praktycznie kazde ma zamiast radia opcję "buzzer", buczy do 59 minut.
JaC

-----

9. Data: 2008-09-14 15:13:20

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Są radia z wbudowanym zegrem, od kilkudziesięciu złotych w górę.
> Praktycznie kazde ma zamiast radia opcję "buzzer", buczy do 59 minut.
ale za cicho :-(

Magdalaena

10. Data: 2008-09-14 15:54:28

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale za cicho :-(
> --
> Pozdrawiam
>
> Magdalaena

A wystarczy pójść spać o 20-tej i spać samej do rana...

Jaki szybkowar polecacie?
Elektryczne ogrzewanie podłogowe
zelazko z "bezpiecznikiem"
express cisnieniowy do ...