napuchnięte oczy

1. Data: 2003-10-08 08:34:38

Temat: napuchnięte oczy
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co może być przyczyną, że codziennie gdy się budzę, mam napuchnięte oczy i
łzawią jakbym była uczulona? Gdy przychodzę do pracy, ciągle słyszę uwagi że
wyglądam na niewyspaną i czy nie płakałam? Dodam, że gdy śpię w innym
miejscu (hotel, nocleg u znajomych itp.) , objawy te nie występują. Proszę o
wszelkie wskazówki, nie wierzę w żadne żyły wodne itp, ale może coś innego
jest przyczyną?

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2003-10-08 08:49:17

Temat: Re: napuchnięte oczy
Od: "MAGDALENA LIS" <magda.{nospam}@infostar.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam, że gdy śpię w innym
> miejscu (hotel, nocleg u znajomych itp.) , objawy te nie występują. Proszę
> wszelkie wskazówki, nie wierzę w żadne żyły wodne itp, ale może coś innego

Jaką masz poduszkę (tzn z czego, i od jak dawna). Bo możesz być np. uczulona
na pierze. Mój brat cioteczny tak miał, ale u niego objawem były strupki na
karku. A może poduszka już jest zakurzona. Może warto ją odkurzyć. Prosta
metoda to wziąć dobry (mocny) worek na śmieci, wpakować do niego poduszkę,
włożyć rurę od odkurzacza do worka postarać się tak zacisnąć worek na rurze
by zrobić szczelne opakowanie i włączyć odkurzacz. Wyciągnie on powietrze i
kurz (to jest też dobry sposób na pakowanie pościeli). Myślę jednak że warto
by było kupić inną nową poduszkę (mały jasiek ok 5-20 PLN) lub spróbować bez
poduszki. :).
Pozdrawiam i życzę wypoczętych oczu.

Madzia

jak sie nazywa lekarz od pluc
Rtęć
metanabol
Soczewki ( zmiana dwu-tygodniowyh na dzienne )
www dla studentów medycyny