nareszcie jestem:-)

1. Data: 2003-02-13 13:57:59

Temat: nareszcie jestem:-)
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Melduje sie po powrocie z sanatorium. Podczas 21-dniowego podytu
wyszydelkowalam ogromna serwete, ateraz juz mnie paluszki swedza do
krzyzykowania. Najbardziej brakowalo mi zagladania na grupe, ale od
dzisiaj to juz bede codziennie ;-))
Grazyna

1. Data: 2003-02-13 14:22:53

Temat: Re: nareszcie jestem:-)
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Melduje sie po powrocie z sanatorium.
Witaj :) Napisz jak sie czujesz po... mi tez by sie taki odpoczynek przydal,
a najbardziej moim zaczetym a nie skonczonym robotkom

Pozdrawiam,
Tusia

1. Data: 2003-02-13 22:25:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Feb 2003 14:57:59 +0100, grazyna <m...@g...pl>
wrote:

> [...]
>wyszydelkowalam ogromna serwete, ateraz juz mnie paluszki swedza do
>krzyzykowania. Najbardziej brakowalo mi zagladania na grupe, ale od

o nadrobieniu cafe nie masz co marzyc, hehhe

Pierz - kobieta upadla. na glowe. Upadniecie na glowe jest
niewatpliwym dowodem mienia/mania/macia glowy (K.C.)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 23:00:05

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyszydelkowalam ogromna serwete, ateraz juz mnie paluszki swedza do
> krzyzykowania. Najbardziej brakowalo mi zagladania na grupe, ale od

A więc witaj. No i nadrabiaj zaległości w czytaniu bo sporo tego.
Dużo zdrowia i miłego wyszywania

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-02-14 09:58:07

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAJ , DUŻO ZDRÓWKA ZATEM, TEZ PO POWROCIE.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-02-14 18:15:54

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>wyszydelkowalam ogromna serwete, ateraz juz mnie paluszki swedza do
>krzyzykowania. Najbardziej brakowalo mi zagladania na grupe, ale od

A witaj, witaj Grażynko!
Jak tam po odwyku od grupki? Nieskuteczny?
Mnie już po 3 dniach świerzbi :-)))
Może teraz spróbujemy się jakoś na spotkanko złapać....

Eulalka

Pochwale si
Gdzie wykroje dla niemowlaka?
haft jedwabnymi nićmi