narkoza, tetniak

1. Data: 2004-12-01 19:43:12

Temat: narkoza, tetniak
Od: "PAIN" <m...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Pytam w imieniu koelzanki, wiec mam nadzieje, ze informacje, ktore
posiadam wystarcza.
Otoz dziewczyna ma tetniaka mozgu. Konieczna jest operacja. Ale
jednoczesnie wystepuje u niej niedotlenienie prawej komory serca.
Czy to wyklucza narkoze? Jesli tak, to czy sa inne metody "znie-
czulania"?

Z gory dziekuje za ew. odpowiedzi.
--
PAIN
GG:721515

2. Data: 2004-12-02 13:08:23

Temat: Re: narkoza, tetniak
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAIN" <m...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
> jednoczesnie wystepuje u niej niedotlenienie prawej komory serca.
> Czy to wyklucza narkoze? Jesli tak, to czy sa inne metody "znie-

Mało napisales o stanie zdrowia dzewczyny .Ile ma lat, jaka jest
wydolnosc krazeniowo - oddechowa. Jakoś mi nie pasuje niedotlenienie prawej
komory do mlodego wieku ("dziewczyna") . Moze chodzi o blok prawej odnogi
p.Hissa? Mysle ,ze glownym problemem beda nie sprawy krazeniowe , ale sam
zabieg neurochirurgiczny jako taki. A tu powinien sie wypowiedziec
specjalista neurochirurg . Bo to on daje wskazania do zabiegu i okresla czy
ryzyko ubytkow neurologicznych jest duze.

Pozdrawiam
robkor

Uczenie med. w Poznaniu, a we Wrocławiu.
Krew na posiew?
mięśnie twarzy delkolt i szyi
PALECZKA ROPY BLEKITNEJ
Szpital MSWiA W-wa Wołoska - pediatra