narodowy dzien czytania pisma swietego

1. Data: 2019-05-04 15:18:01

Temat: narodowy dzien czytania pisma swietego
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

bardzo mnie cieszy, ze zostalem wykluczony z narodu, tylko kurwa, z ktorego

--
gazebo

2. Data: 2019-05-04 17:28:46

Temat: Re: narodowy dzien czytania pisma swietego
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.05.19 um 15:18 schrieb gazebo:
> bardzo mnie cieszy, ze zostalem wykluczony z narodu, tylko kurwa, z ktorego

Moglbys jednak sam troche poczytac, bo lektury ksztalca. Zacznijmy np.
od Księgi Kapłańskiej:

19:19 - "Nie będziesz nosił ubrania utkanego z dwóch rodzajów nici"

19:27 - "Nie będziecie obcinać w kółko włosów na głowie. Nie będziesz
golił włosów po bokach brody."

20:9 - "Ktokolwiek złorzeczy ojcu albo matce, będzie ukarany śmiercią:
złorzeczył ojcu lub matce, ściągnął śmierć na siebie"

20:10 - "Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią
i cudzołożnik, i cudzołożnica"

20:11 - "Ktokolwiek obcuje cieleśnie z żoną swojego ojca, odsłania
nagość ojca: będą ukarani śmiercią oboje, sami tę śmierć na siebie
ściągnęli."

20:12 - "Ktokolwiek obcuje cieleśnie z synową, będzie razem z nią
ukarany śmiercią: popełnili sromotę, sami tę śmierć na siebie ściągnęli."

20:13 - "Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z
kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę
śmierć na siebie ściągnęli."

20:14 - "Jeżeli kto bierze za żonę kobietę i jej matkę, dopuszcza się
rozpusty: on i ona będą spaleni w ogniu, aby nie było rozpusty wśród was."

20:15-16 - "Ktokolwiek obcuje cieleśnie ze zwierzęciem wylewając
nasienie, będzie ukarany śmiercią. Zwierzę także zabijecie.
Jeśli kobieta zbliży się do jakiegoś zwierzęcia, aby z nim się złączyć,
zabijesz i kobietę, i zwierzę. Oboje będą ukarani śmiercią, sami śmierć
na siebie ściągnęli."

20:18 - "Jeżeli kto obcuje cieleśnie z kobietą mającą miesięczne
krwawienie i odsłoni jej nagość, obnaża źródło jej [krwi], a ona też
odsłoni źródło swojej krwi, to oboje będą wyłączeni spośród swojego ludu."

20:27 - "Jeżeli jaki mężczyzna albo jaka kobieta będą wywoływać duchy
albo wróżyć, będą ukarani śmiercią. Kamieniami zabijecie ich. Sami
ściągnęli śmierć na siebie"

21:9 - "Jeżeli córka kapłana bezcześci siebie nierządem, bezcześci przez
to swojego ojca. Będzie spalona w ogniu."

21:17 - "Ktokolwiek z potomków twoich według ich przyszłych pokoleń
będzie miał jakąś skazę, nie będzie mógł się zbliżyć, aby ofiarować
pokarm swego Boga.
18 Żaden człowiek, który ma skazę, nie może się zbliżać - ani niewidomy,
ani chromy, ani mający zniekształconą twarz, ani kaleka,
19 ani ten, który ma złamaną nogę albo rękę,
20 ani garbaty, ani niedorozwinięty, ani ten, kto ma bielmo na oku, ani
chory na świerzb, ani okryty liszajami, ani ten, kto ma zgniecione jądra. "

24:13 - "Pan powiedział do Mojżesza:
14 <<Każ wyprowadzić bluźniercę poza obóz. Wszyscy, którzy go słyszeli,
położą ręce na jego głowie. Cała społeczność ukamienuje go.
15 Potem powiesz Izraelitom: Ktokolwiek przeklina Boga swego, będzie za
to odpowiadał.
16 Ktokolwiek bluźni imieniu Pana, będzie ukarany śmiercią. Cała
społeczność ukamienuje go. Zarówno tubylec, jak i przybysz będzie
ukarany śmiercią za bluźnierstwo przeciwko Imieniu.
23 Potem Mojżesz kazał Izraelitom wyprowadzić bluźniercę poza obóz i
ukamienować. Synowie Izraela uczynili to, co Pan rozkazał Mojżeszowi."

(...)

Na koniec tego czytania Pisma cos z Nowego testamentu:

1 List do Tymoteusza 8 - "Chcę więc, by mężczyźni modlili się na każdym
miejscu, podnosząc ręce czyste, bez gniewu i sporu.
9 Podobnie kobiety - w skromnie zdobnym odzieniu, niech się
przyozdabiają ze wstydliwością i umiarem, nie przesadnie zaplatanymi
włosami albo złotem czy perłami, albo kosztownym strojem,
10 lecz przez dobre uczynki, co przystoi kobietom, które się przyznają
do pobożności.
11 Kobieta niechaj się uczy w cichości z całym poddaniem się.
12 Nauczać zaś kobiecie nie pozwalam4 ani też przewodzić nad mężem lecz
[chcę, by] trwała w cichości.
13 Albowiem Adam został pierwszy ukształtowany, potem - Ewa.
14 I nie Adam został zwiedziony, lecz zwiedziona kobieta popadła w
przestępstwo.
15 Zbawiona zaś zostanie przez rodzenie dzieci; [będą zbawione
wszystkie], jeśli wytrwają w wierze i miłości, i uświęceniu - z umiarem.

1 List do Koryntian - 4 Każdy mężczyzna, modląc się lub prorokując z
nakrytą głową, hańbi swoją głowę.
5 Każda zaś kobieta, modląc się lub prorokując z odkrytą głową, hańbi
swoją głowę; wygląda bowiem tak, jakby była ogolona.
6 Jeżeli więc jakaś kobieta nie nakrywa głowy, niechże ostrzyże swe
włosy! Jeśli natomiast hańbi kobietę to, że jest ostrzyżona lub ogolona,
niechże nakrywa głowę!
7 Mężczyzna zaś nie powinien nakrywać głowy, bo jest obrazem i chwałą
Boga, a kobieta jest chwałą mężczyzny.
8 To nie mężczyzna powstał z kobiety, lecz kobieta z mężczyzny.
9 Podobnie też mężczyzna nie został stworzony dla kobiety, lecz kobieta
dla mężczyzny.
10 Oto dlaczego kobieta winna mieć na głowie znak poddania, ze względu
na aniołów. <

http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=116

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-05-04 17:47:44

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.05.19 um 17:28 schrieb Silvio Balconetti:

> [...]
> dla mężczyzny.
> 10 Oto dlaczego kobieta winna mieć na głowie znak poddania, ze względu

I cos aktualnego:

"Zloty kolczyk na ryju swini to to samo, co piekna niewiasta bez
obyczajnosci" (Przypowiesci Salomona 11:22)

Biblia tysiaclecia: >[Czym] w ryju świni złota obrączka,
[tym] piękna kobieta, ale bez rozsądku. <

Rozumiesz to?

4. Data: 2019-05-04 17:58:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/05/2019 o 16:47, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> obyczajnosci" (Przypowiesci Salomona 11:22)
>
> Biblia tysiaclecia: >[Czym] w ryju świni złota obrączka,
> [tym] piękna kobieta, ale bez rozsądku. <

znaczy palic, Bog rozpozna swoich, dziekuje

--
gazebo

5. Data: 2019-05-04 19:41:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@j...com> wrote in message
> bardzo mnie cieszy, ze zostalem wykluczony z narodu, tylko kurwa, z
> ktorego

Że co? :-) A kiedy ten dzień, żebym przypadkiem nie przeoczył :-) hi hi.

6. Data: 2019-05-05 12:48:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/05/2019 o 18:41, Pszemol pisze:
> "gazebo" <g...@j...com> wrote in message
>
> Że co? :-) A kiedy ten dzień, żebym przypadkiem nie przeoczył :-) hi hi.
ano dzsiaj, i chyba na tym nie poprzestana

--
gazebo

Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina
Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
PIS i PO ofcom
Omega
MyHeritage to oszuści. Uważajcie!