narośl na penisie

1. Data: 2003-09-27 14:03:01

Temat: narośl na penisie
Od: "ciupa" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

cześć
Mam problem. Na napletku pojawił mi się guz na którym rogowacieje naskurek
i się łuszczy. Co to do cholery jest : może ktoś wie. boje sie,
pomocy!!!!!!!!!

2. Data: 2003-09-27 15:43:37

Temat: Re: narośl na penisie
Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa <t...@t...net> napisał(a):

> cześć
> Mam problem. Na napletku pojawił mi się guz na którym rogowacieje naskurek
> i się łuszczy. Co to do cholery jest : może ktoś wie. boje sie,
> pomocy!!!!!!!!!

to sie nazywa "objaw pierwotny", w choroba ma miano choroby francuskiej.
Jednym slowem masz syfa, koles. Nie martw sie jednak - tow. Lenin tez mial:-)

3. Data: 2003-09-27 18:59:56

Temat: Re: [OT] narośl na penisie
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bl4b79$ig2$1@inews.gazeta.pl...
> to sie nazywa "objaw pierwotny", w choroba ma miano choroby francuskiej.
> Jednym slowem masz syfa, koles. Nie martw sie jednak - tow. Lenin tez
mial:-)

Gratuluję umiejętności stawiania diagnozy przez internet ;).
Nie spotkałam jeszcze lekarza, który by to potrafił..... ale sądząc po
"fachowości słownictwa" lekarzem nie jesteś... i może to dobrze.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2003-09-28 20:59:49

Od: "Wojtek G" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mimo wszystko jednak polecam ci zlozyc wizyte u lekarza urologa, ewentualnie
u dermatologa. To moze byc coś powaznego. A o małego to trzeba jednak dbać.

"Unity of minds, unity of thought, unity of occupations ..."

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nie spotkałam jeszcze lekarza, który by to potrafił..... ale sądząc po
> "fachowości słownictwa" lekarzem nie jesteś... i może to dobrze.

dziwne objawy po przeziebieniu
problemy ciazowe
penis "cieknie"
Re: test