nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!

1. Data: 2017-07-14 07:34:05

Temat: nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czasopismo Vogue, a konkretnje jego wersja dla nastolatków, Teen Vogue,
zamieściło taki oto zwyczajny artykuł:

http://www.teenvogue.com/story/anal-sex-what-you-nee
d-to-know

Temat pewnie kontrowersyjny, zwłaszcza w Polsce, ale nie o tym chciałem
pogadać...

Co mi się rzuciło w oczy przy czytaniu go to wyjątkowo neutralny pod
względem płci język jaki został użyty do opisu chłopców i dziewczynek.

"For those of you with prostates, ..." - o chłopcach.

i w następnym akapicie:

"Many vagina owners love anal play." - o dziewczynkach :-)

Jak ostrożnie uniknięto odniesień do dychotomii płciowej boy/girl czy też
male/female. Jak wyraźnie artykuł jest adresowany do społeczności LGBT...
Groteskowo wręcz karkołomny język!

Czy to czasopismo wychodzi w Polsce???
Czy ktoś mógłby zacytować jak się uporano z neutralnym-płciowo językiem w
polskiej wersji?

Niestety nie widzę w sieci dostępnej elektronicznej wersji polskiego
wydania... A może źle szukam?

2. Data: 2017-07-14 17:29:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy to czasopismo wychodzi w Polsce???
> Czy ktoś mógłby zacytować jak się uporano z > > neutralnym-płciowo językiem w
> [...]

Raczej na szczęście.

> A może źle szukam?

Może źle. Bo w ogóle.

3. Data: 2017-07-18 14:03:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polskiej wersji?
>
> Niestety nie widzę w sieci dostępnej elektronicznej wersji polskiego

Niezłą burzę nienawiści na tłiterze rozpętali prawicowcy na autora
artykułu - oskarżają go za promocję sodomii wśród dzieci i że
chce aby dzieci chorowały na AIDS... Nieźle, nieźle...
https://www.queerty.com/gay-teen-vogue-editor-unleas
hes-incredible-tweet-storm-amid-anal-sex-controversy
-20170717
Ci prawicowcy to tak dają się łatwo nimi manipulować - wystarczy że
się wyśle jakiś artykuł do gazety a zrobią gazecie reklamę na cały świat!
:-)

aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.