natura mezczyzn

1. Data: 2020-04-04 16:02:04

Temat: natura mezczyzn
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta zgłosiła się do mnie, kiedy Marek, jej partner, po raz kolejny
odmówił seksu.

- Na początku twierdził, że jest zmęczony, potem, że boli go głowa, a
wczoraj po prostu uciekł z sypialni jak tchórz - opowiadała rozżalona
kobieta. - Może on mnie już nie kocha albo ma inną.

===============

widzisz Trybun, my mamy jajka, ktore rzadza sie swoimi prawami, umiesz
usiasc jak kobieta? kobiety maja swoje jajka, ktore rzadza sie innymi
prawami, mozesz kombinowac do utraty tchu, sorry Isaura nic nie ma, to
nie jej wina, niebieski tez ma kompleks kobiecy, i ty, moj kolega
wieczny kawaler umarl na dzien dobry bo wkladajac palce do pochwy doznal
scisku, skurczu, ja widzialem swojego psa jak go suka ciagnela, psy sie
zakochuja podobnie jak ludzie, co ty tak naprawde chcesz zrozumiec?
--
gazebo

2. Data: 2020-04-04 23:51:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Co ty tam dziad[i]u wiesz! ;)
Jakiego ciem KObita POwila
takim nieuswiadomionym zej
dziesz z tego piknego babinca ;P

3. Data: 2020-04-05 02:04:58

Temat: Re: natura mezczyzn
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/04/2020 o 22:51, m...@g...com pisze:
> Co ty tam dziad[i]u wiesz! ;)
> Jakiego ciem KObita POwila
> takim nieuswiadomionym zej
> dziesz z tego piknego babinca ;P

nie masz jaj, wystarczy?
--
gazebo

4. Data: 2020-04-05 02:26:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-04 16:02, gazebo wrote:
> [...]
> scisku, skurczu, ja widzialem swojego psa jak go suka ciagnela, psy sie
> zakochuja podobnie jak ludzie, co ty tak naprawde chcesz zrozumiec?

a tam ten twoj pies... juz niedlugo dostanie obywatelstwo albo status
rezydenta...

https://twitter.com/toptvpinfo/status/12046559046306
73410

5. Data: 2020-04-05 02:54:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 01:26, Izaura pisze:

> a tam ten twoj pies... juz niedlugo dostanie obywatelstwo albo status
> rezydenta...

zazdrosc to brzydka cecha

--
gazebo

6. Data: 2020-04-05 04:12:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 02:54, gazebo wrote:

> zazdrosc to brzydka cecha

a szczury i karaluch dostana status uchodzcow...

7. Data: 2020-04-05 07:54:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 03:12, Izaura pisze:

> a szczury i karaluch dostana status uchodzcow...

tez masz szanse, przeciez jestes obojnakiem
--
gazebo

8. Data: 2020-04-05 09:43:28

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 16:02, gazebo pisze:
> [...]
> doznal scisku, skurczu, ja widzialem swojego psa jak go suka ciagnela,
> psy sie zakochuja podobnie jak ludzie, co ty tak naprawde chcesz

Odpowiedź jest prosta - ewidentnie niedobrani partnerzy,. Zdarza się
dość często, i nie ma w tym nic nienormalnego.

Mnie zastanawia to czy mimo tego że określamy się tym samym gatunkiem to
czy można mówić że pod względem mentalnym to ten sam twór. Przecie tu
różnice są jeszcze większe niż w sferze fizycznej. Nie potrafię wyjaśnić
z swojego męskiego punktu postrzegania co motywuje panie do tych omdleń
na koncertach swoich idoli, tych tabunów bab latających  za facetami
pokroju Kalibabki itditp.

9. Data: 2020-04-05 10:43:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 08:43, Trybun pisze:

> [...]
> z swojego męskiego punktu postrzegania co motywuje panie do tych omdleń
> na koncertach swoich idoli, tych tabunów bab latających  za facetami

ja ciebie normalnie nie rozumiem, facet leci na dupe mimo, ze ma swoja w
domu, a w tym przypadku to jego boli glowa

--
gazebo

10. Data: 2020-04-05 11:05:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Co ty tam dziad[i]u wiesz! ;)
> Jakiego ciem KObita POwila
> takim nieuswiadomionym zej
> dziesz z tego piknego babinca ;P

nie masz jaj, wystarczy?
---
Powiedz to babo innym babom ;P

Jak rozwala sie wszelkie wsPOlnoty w realu i kontroluje sie je w wirtualu [PandeMonium]
Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski
Nocne Polaków rozmowy...?
SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!