naturalne barwniki do ciasta

41. Data: 2007-10-06 17:32:07

Temat: Re: naturalne barwniki do ciasta
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> by

> Po tylu latach wie, że nie ma nic za darmo...

Po tylu latach wie, że warto się postarać :-D

--
XL wiosenna

42. Data: 2007-10-07 06:04:37

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal

> Dodanie jakiegokolwiek plynu do biszkoptu nie pozwoli mu wyrosnac.

Nieprawda. Kiedys zachcialo mi sie zrobic biszkopt o smaku kawowym.
Kawe rozpuszczalna rozpuscilem w malej ilosci wody i dodalem do ciasta.
Wyroslo jak zwykle.

43. Data: 2007-10-07 10:14:30

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nieprawda. Kiedys zachcialo mi sie zrobic biszkopt o smaku kawowym.
> Kawe rozpuszczalna rozpuscilem w malej ilosci wody i dodalem do ciasta.
> Wyroslo jak zwykle.

Też potwierdzam, że nieprawda. Według wielu przepisów na biszkopt dodaje się
do utartych żółtek tyle łyżek chłodnej wody, na ile jajek opiewa przepis.
Wyrasta normalnie - i do tego jest dłużej miękki.

Ania

44. Data: 2007-10-07 10:17:06

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> [...]
> do utartych żółtek tyle łyżek chłodnej wody, na ile jajek opiewa przepis.
> Wyrasta normalnie - i do tego jest dłużej miękki.

Tak, prawda.
:-)

--
XL wiosenna

45. Data: 2007-10-07 19:18:55

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Alek wrote:
> [...]
>

> Nieprawda. Kiedys zachcialo mi sie zrobic biszkopt o smaku kawowym.
> Kawe rozpuszczalna rozpuscilem w malej ilosci wody i dodalem do ciasta.

Czy moglbys podac przepis na ten biszkopt? czasem sie przyda taki, do
ktorego mozna "mokre" dodac.

MB

46. Data: 2007-10-07 19:48:22

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal

> Czy moglbys podac przepis na ten biszkopt? czasem sie przyda taki, do
> ktorego mozna "mokre" dodac.

Biszkopt robie wylacznie wedlug przepisu podanego na tej grupie
przez Magdalene Bassett (naprawde zawsze sie udaje!).
Na pewno mam go wklepac? ;D
Napar wmieszalem do ciasta tuz przed dodaniem maki. Oczywiscie byl
przygotowany z minimalna iloscia wody i wystudzony.

47. Data: 2007-10-08 01:43:37

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Alek wrote:

> Napar wmieszalem do ciasta tuz przed dodaniem maki. Oczywiscie byl
> przygotowany z minimalna iloscia wody i wystudzony.

Swietnie, dziekuje, musze wyprobowac.
MB

48. Data: 2007-10-08 08:06:38

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:13gj2qb76vtsvd7@corp.supernews.com...
> Swietnie, dziekuje, musze wyprobowac.

Ja chyba tez wypróbuje wersje kawowa, bo dotychczas robilam ten biszkopt bez
dodatków, polewalam po upieczeniu winem domowej roboty i przekladalam kremem
kawowym - pycha!!!

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

49. Data: 2007-10-09 07:19:13

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> 20 lat temu też były.

Zaczynam się w takim razie poważnie zastanawiać, czy czasem nie mam
problemów z rozróżnianiem kolorów :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII