naturalny staw- problem;-(

21. Data: 2005-09-12 19:49:03

Temat: Re: naturalny staw- problem;-(
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:01ee01c5b7cf$5095b930$8adb1d53@NOW...

> a Ty u siebie wszak nie staw chcesz wykopac
> lecz tylko nakopac na swoje potrzeby torfu
> do czego masz pelne prawo
> :)
> a po wykopaniu tego dolu
> dol wypelnil sie woda i powstal sam z siebie staw
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami

tiaa, ryby z nieba spadna, lilie sie zasieja, cud po prostu, cud;-)))

Gosia

22. Data: 2005-09-12 19:56:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2005-09-12 20:02:48

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2005-09-12 20:05:12

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leszek tez dobrze radzi sugerujac
> firmy i ludzi zajmujace sie melioracjami
> oni znaja temat
> i maja doswiadczenie w skarpowaniu
> :)
Poszukam jutro, tylko jak dotrzec do dobrych?

Gosia

25. Data: 2005-09-12 20:17:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2005-09-12 21:02:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykładasz dno glina i zostawiasz jedynie wbite rury [z pływakami] w torf
aby woda swobodnie podchodziła ale nie odpływała nimi.
pozdr. Jerzy

Oto post stulecia.
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam Jerzy !;-)

Pozdrawia boletus

27. Data: 2005-09-12 21:31:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdr. Jerzy
>
> Oto post stulecia.
> Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam Jerzy !;-)
co prawda to prawda
ale czy musisz byc tak okrutny
zwracajac na to uwage
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

28. Data: 2005-09-13 10:52:14

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
[...]
> ale kazdy kij ma dwa konce
> w przyszlosci zamierzam uzup[elniac wode w stawie
> wode ze studni na ktorej zamierzam zbudowac pompe wiatrowa
> :)
[...]

Na wjeździe do Konina masz po prawej stronie taki wiatrak i zdaje się,
że z pompą.
pozdr. Jerzy

29. Data: 2005-09-13 11:00:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
> co prawda to prawda
> ale czy musisz byc tak okrutny
> zwracajac na to uwage
> :)))))
> z pozdrowieniami i usmiechami

Znaleźli się jak w korcu maku.
Może bardziej merytorycznie się wypowiecie.
pozdr. Jerzy

30. Data: 2005-09-13 12:11:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z pozdrowieniami i usmiechami

Znaleźli się jak w korcu maku.
Może bardziej merytorycznie się wypowiecie.

Nic z tego. Pogłówkuj sam.

Pozdrawia samodzielnie boletus

Nasiona grzybieni
Kraków -rośliny doniczkowe