nauka na zegarze

1. Data: 2006-01-04 17:53:20

Temat: nauka na zegarze
Od: "Żarek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam coreczkę w pierwszej klasie chciałabym utrwalić jej umiejętności
rozróżniania godzin na zegarze wskazówkowym. Czy jest jakaś strona
internetowa do nauki godzin na zegarze?
Dziękuję

2. Data: 2006-01-04 19:02:54

Temat: Re: nauka na zegarze
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dph22m$6ul$1@atlantis.news.tpi.pl>
Żarek <z...@i...pl> pisze:

> Mam coreczkę w pierwszej klasie chciałabym utrwalić jej umiejętności
> rozróżniania godzin na zegarze wskazówkowym. Czy jest jakaś strona
> internetowa do nauki godzin na zegarze?

A nie da się uczyć po prostu na zegarku?
[można zrobić z tektury]

--
PozdrawiaM

3. Data: 2006-01-05 07:54:51

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Żarek" wrote:

> Mam coreczkę w pierwszej klasie chciałabym utrwalić jej umiejętności
> rozróżniania godzin na zegarze wskazówkowym. Czy jest jakaś strona
> internetowa do nauki godzin na zegarze?
> Dziękuję

Książeczka Czesława Janczarskiego "Czy wiesz która godzina?" z 1970r.
(z aukcji wynika, że były też późniejsze wydania):
http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=80271773
Książeczka opisuje dzień z życia dziewczynki - co robiła o której
godzinie. Rodzic czyta, dziecko uzupełnia ilustrację na stronie
jedną z tarcz zegarowych wyciętych z wkładki na końcu książki
(z odpowiednią godziną rzecz jasna).
Książka nie wymaga posiadania komputera :)

Widziałem też ostatnio w księgarni podobną książkę o Kubusiu Puchatku
- zegar z plastikowymi wskazówkami na ostatniej stronie i okrągła
dziura "na wskroś" przez całą książeczkę. Tyle, że - o ile zdołałem
się zorientować - od Misia o Bardzo Małym Rozumku wymaga się znajomości
jedynie "okrągłych" godzin...

Jacek J.

PS1: Gdyby ktoś dysponował skanem bonusowej wkładki do książeczki
Janczarskiego z zegarem-wycinanką, to chętnie bym reflektował...

PS2: Jest jeszcze (a właściwie to nie ma ;) takie coś:
http://www.wysylkowo.pl/ks55319.html
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

4. Data: 2006-01-06 18:47:48

Od: "spring_" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest też gra, którą moja (skądinąd siedmioletnia córa :) ) dostała pod
choinkę:
Mój pierwszy zegarek Ravensburgera. Są trzy możliwości zagrania w tę grę.
Mojej córce bardzo przypadła do gustu. Właściwie po pierwszym wieczorze
"załapała" o co chodzi :)

Spring_
moje aukcje:
906

Czy wiecie, że....
czy byl ktos w Rabce?
wysokosc mebli do wzrostu
rękawiczki
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?