nawadniacz do kwatków

1. Data: 2007-01-05 09:58:23

Temat: nawadniacz do kwatków
Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam kiedys taki gliniany trojkat wbijany w ziemie w doniczce,
ktory pomagal utrzymac wilgotnosc gleby.Wlewalo sie do niego wody i ta
woda w miare potrzeby sobie przesiakala do ziemi. Dzis zaczelam tego
szukac ale nie mam pojecia jak to sie nazywa. Czy moze ktos z
forumowiczow zna na to nazwe?

pozdrawiam
Magda

2. Data: 2007-01-05 13:01:05

Temat: Re: nawadniacz do kwatków
Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

mabix napisał(a):
> [...]
> woda w miare potrzeby sobie przesiakala do ziemi. Dzis zaczelam tego
> szukac ale nie mam pojecia jak to sie nazywa. Czy moze ktos z

Zajrzyj tu:

http://szort.pl/3hqu8

3. Data: 2007-01-05 19:20:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix napisał(a):
> [...]
> woda w miare potrzeby sobie przesiakala do ziemi. Dzis zaczelam tego
> szukac ale nie mam pojecia jak to sie nazywa. Czy moze ktos z

200-300 lat temu stosowali owijanie pnia u nasady konopnym sznurem
drugim koncem zanurzonym w wodzie w stojącym wyżej naczyniu.
pozdr. Jerzy

GPS do pomiarów geodezyjnych
roślinka do pokoju.
Program do projektowania ogrodów