nazwa konta i hosło ?

1. Data: 2000-05-11 12:41:08

Temat: nazwa konta i hosło ?
Od: "KINIU" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam jeszcze jedno pytanie.
Gdzie lub ewentualnie na jakiej stronie WWW można się dowiedzieć o nazwę
konta i hasło ??

Mój adres e-mail: m...@p...onet.pl
Moja Strona WWW: http://friko3.onet.pl/ko/panda1/

2. Data: 2000-05-11 19:42:32

Temat: Re: nazwa konta i hosło ?
Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 11 May 2000 14:41:08 +0200, osoba podpisująca
się: KINIU <m...@p...onet.pl>, w artykule:
<391aaacd$1@news.vogel.pl> napisała:

> Witam
>
> Mam jeszcze jedno pytanie.
> Gdzie lub ewentualnie na jakiej stronie WWW można się dowiedzieć o nazwę
> konta i hasło ??

Jakiego konta?

A co do hasła... zastanów się przez chwilkę, o co pytasz. :-)
Naprawdę myślisz, że *ktokolwiek* życzyłby sobie, żeby jego hasło
znajdowało się na jakiejś stronie WWW? :-)

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

3. Data: 2000-05-12 08:51:29

Temat: Re: nazwa konta i hos3o ?
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sie Ma

Prawdopodobnie chodzi Ci o nazwe konta i haslo, ktorego nie zapamietales i
teraz masz problem z poczta... Jesli tak, to gorsza sprawa, U mnie w firmie
byla taka sytuacja, kiedy to przyszedlem do pracy i trzeba bylo podac haslo
(cos sie stalo, ze automatycznie nie chcialo (swego czasu tak bylo, ze ktos
zalozyl skrzynki, - automatycznie bylo ustawione, ze nie prosil o nic.))
Komputer przeinstalowalismy i niestety pytal o haslo, ktorego nikt nie znal.
Metoda jedna.... nowe konto z wiadomym login i haslem !!
W.
--------
http://samisobie.clan.pl/~radiol

4. Data: 2000-05-12 15:20:08

Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KINIU <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:391aaacd$...@n...vogel.pl...
> Witam
>
> Mam jeszcze jedno pytanie.
> Gdzie lub ewentualnie na jakiej stronie WWW można się dowiedzieć o nazwę
> [...]

Witam!
Za informacje o usługach ONET-u zostałem zjebany swego czasu przez Józka.
(Józek - nie jestem kłótliwy - dzięki za życzenia wielkanocne).

Jeżeli chcesz uzyskać hasło swojej skrzynki wejdź na stronę ONET-u i postępuj
zgodnie z ich wskazówkami. Zostaniesz zidentyfikowany m.in. na podstawie daty
urodzenia (tej, którą podałeś - a nie tej prawdziwej, imienia i nazwiska - tego
które podałeś itp.)
Jest tam przecież taka opcja: "Pytanie", "Odpowiedź", którą musiałeś wypełnić
przy zakładaniu nowego konta (nie FRIKO, tylko POCZTA). Jeżeli pamięć Cię
całkowicie zawiodła, najprostszym sposobem jest likwidacja konta i założenie
nowego pod tą samą nazwą (dają teraz 30 Mb).
Powodzenia!
--
Pozdrawiam.
Pearl

5. Data: 2000-05-14 15:18:13

Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

From: "Michal 'Orr' Daszkowski" <m...@u...idn.org.pl>
> się: KINIU <m...@p...onet.pl>, w artykule:

Malo precyzyjnie zadane pytanie

> Jakiego konta?

jak widac, Orr ma te same watpliwosci, co ja

> A co do hasła... zastanów się przez chwilkę, o co pytasz. :-)
> Naprawdę myślisz, że *ktokolwiek* życzyłby sobie, żeby jego hasło
> znajdowało się na jakiejś stronie WWW? :-)

Pytanie brzmi - na jakiej stronie mozna sie dowiedziec, a to nie
calkiem to samo.
Sprobuje domyslic sie odpowiedzi

> Pozdrawiam
> Orr

1. Odpowiedz bedzie na takiej stronie, na ktorej bedzie link:
mailto:a...@s...poczty
(oczywiscie adres musi byc konkretny)
Jesli admin bedzie dobrze nastawiony - to poda *nowe* haslo
bo starego i tak nie zna, a przynajmniej nie powinien, jesli nie
grzebie
po haslach; malo prawdopodobne, by dobremu adminowi chcialo
sie po nich grzebac, do konta moze sie i tak dostac - wlasnie jako
admin
(nie dotyczy NT + NTFS)

2. Jesli jest to jakis serwis np darmowych kont - to gdzies tam bedzie
strona
pozwalajaca na odzyskanie swego hasla. ale co nieco trzeba tej
stronie
o sobie powiedziec - np nazwe konta, Nazwisko, jakies dodatkowe
haslo
(pytanie + odpowiedz). Haslo sie dostanie - ale ta jawnosc jest
cena za
"darmowosc" konta.

3. Natomiast co do nazwy konta - jesli zna sie serwer - wracamy do
punktu
pierwszego - ale to tez zadziala tylko dla konkretnego serwera, na
serwery
"darmowe" raczej bym nie liczyl...

--
Maciej Jakubowski
m...@b...krakow.pl http://krakwom.bci.krakow.pl/

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/

6. Data: 2000-05-14 19:50:51

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jakubowski" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości