[nici] Altun Basak w Krakowie

1. Data: 2004-11-09 14:39:06

Temat: [nici] Altun Basak w Krakowie
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostalam w prezencie dwa klebki zlotych nici Altun Basak i robi sie z nich
rewelacyjnie gwiazdki i dzwioneczki. MAm pytanie - gdzie w Krakowie mozna
dostac takie nici? Czy sa bardzo drogie?

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-11-09 14:46:19

Temat: Re: [nici] Altun Basak w Krakowie
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałam Altun Basak w pasmanteri w Nowej Hucie koło D.H Wanda ale nie wiem
dokładnie czy są w kolorze złota. Cena kłębka ok. 15 zł o ile się nie mylę.
Justyna

1. Data: 2004-11-09 14:59:34

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj kupiłam za 12.60 !!!!

--
Buziaki Monia (Wawa)

1. Data: 2004-11-09 15:25:01

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogłam się pomylić bo ja się niminie interesowałam.

1. Data: 2004-11-09 16:02:26

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> napisał w
wiadomości news:cmqngd$gqv$1@inews.gazeta.pl...
> Mogłam się pomylić bo ja się niminie interesowałam.

a jaki duży kłębek - bo ja kupiłam mały - taki jak standartowy kordonek za
4,50
Dodo

1. Data: 2004-11-09 17:06:41

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rewelacyjnie gwiazdki i dzwioneczki. MAm pytanie - gdzie w Krakowie mozna
> dostac takie nici? Czy sa bardzo drogie?

Na Salwatorze (ul.Kościuszki), w mojej ulubionej pasmanterii, małe kłębki
ok.4.50.

Na Placu Inwalidów.

Na Długiej.

Pozdrawiam

Kitka

1. Data: 2004-11-10 07:00:51

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na Salwatorze (ul.Kościuszki), w mojej ulubionej pasmanterii, małe kłębki
> ok.4.50.

A wiecie, ze druga pasmanteria tej firmy to ta przy Matecznym - przy ulicy
Mitery bodajże.

Kasia

1. Data: 2004-11-10 09:19:59

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiecie, ze druga pasmanteria tej firmy to ta przy Matecznym - przy ulicy
> Mitery bodajże.

A trzecia na Placu Inwalidów:)

Kitka

1. Data: 2004-11-10 09:54:28

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A trzecia na Placu Inwalidów:)

O! Warto wiedzieć :)

Kasia

1. Data: 2004-11-10 10:27:24

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rewelacyjnie gwiazdki i dzwioneczki. MAm pytanie - gdzie w Krakowie mozna
> dostac takie nici? Czy sa bardzo drogie?

U nas w pasmanterii ( jestem z Knurowa ) takie cienkie złote nici Altun Basak
kosztują 2zł za mały kłębek -- 20 g , a 10 zł za kłębek 100g.

Marzena

xxx-poszukuję AFRYKANKA NOA
xxx - szukam miśków
[frywolitki]szukam frywolitek z MR