(nici) anchor pearl cotton

1. Data: 2004-09-24 09:57:41

Temat: (nici) anchor pearl cotton
Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

w wielu wzorach na haft hardanger sa wlasnie takie nici wymienione,
glownie nr. 8 i 5, ale to sie domyslam ze to grubosci sa.

czy ktos wie gdzie to mozna kupic w warszawie albo w ktoryms sklepiej
itnernetowym? bo ja nie moge namierzyc przez google - moze slepa jestem
i dlatego:)

bede wdzieczna za pomoc:)

pzdr
yenn
--
wyrzuc to co zbedne jest

1. Data: 2004-09-24 10:12:58

Temat: Re: (nici) anchor pearl cotton
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> [...]
>
> czy ktos wie gdzie to mozna kupic w warszawie albo w ktoryms sklepiej
> itnernetowym? bo ja nie moge namierzyc przez google - moze slepa jestem

Perłówka, czyli mocno błyszczący kordonek do haftu. Sprawdź na Targowej
i na Śniadeckich. W jednej z nich powinni mieć. Wygląda to jak niezbyt
mocno skręcony kordonek, pojawia się w kłębkach albo pasemkach (takich
charakterystycznych, skręconych- wygląda to tak, jakby całe pasemko było
skręcone w gruby sznur), ma grubość 5, 8 i 12 i duuużo kolorów
(multicolor też ;) ). Dość drogie. DMC też coś takiego robi, więc masz
szansę na trafienie jednego albo drugiego.

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-24 10:53:47

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> [...]
> (multicolor też ;) ). Dość drogie. DMC też coś takiego robi, więc masz
> szansę na trafienie jednego albo drugiego.

wielkie dzieki dobra kobieto:))) ze multicolor jest to juz sie
dopatrzylam w jednym sklepie, ale mnie na bialym zalezy - jak wroce z
urlopu to lece szukac. mam zamiar duuuzy obrus zobic, ciekawe ile czasu
mi to zajmnie:)

pzdr
yenn

--