nie na temat

1. Data: 2004-01-05 21:24:29

Temat: nie na temat
Od: "Ania z S-c" <A...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym razem nie chodzi o robotki reczne ale moze ktos umie mi pomoc . Od
jakiegos czasu probuje znalezc w internecie zdjecia czarno biale tylko z 1
lub 2 elementami kolorowymi . Czy ktos moze wie gdzie moge je znalezc ??

1. Data: 2004-01-07 18:39:34

Temat: Re: nie na temat
Od: Kaila <kaila*NS*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Jan 2004 22:24:29 +0100, "Ania z S-c" <A...@b...pl>
wrote:

>Tym razem nie chodzi o robotki reczne ale moze ktos umie mi pomoc . Od
>jakiegos czasu probuje znalezc w internecie zdjecia czarno biale tylko z 1
>lub 2 elementami kolorowymi . Czy ktos moze wie gdzie moge je znalezc ??

http://www.google.com/advanced_image_search?hl=en

Kaila, Kraków

kaila*NS*@koronki.art.pl
http://kaila.koronki.art.pl
http://www.kailastudio.com.pl/
http://kaila.linart.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

Wielkanoc - mydlane jajka
Poduszka na obraczki
Re: poszukuje schematow
No cuż, głupie pytanie, ale ryzykuję....
Allegro, serwetka brugijska