nie, proszę, nieeee...!

11. Data: 2007-11-21 23:26:43

Temat: Re: nie, proszę, nieeee...czyli sposobik na rotawirusa?
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fi2d2u$ssn$1@news.onet.pl...

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fi2946$4g3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fi23hh$s6o$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> [...]
wiadomościnews:a28cb209-737c-4f78-9ba1-490f2b65c820@
c29g2000hsa.googlegroups
> .com...

> Na to jest proste lekarstwo - napar z nasion kobylaka (szczaw koński),
> kompot z suszonej lub mrożonej aronii, oraz allo-ollo - główka (nie ząbek)
> czosnku zmiksowana z odrobiną soli, jajkiem i szklanką oleju. Wyjdzie z
> tego majonez, dość smaczny, ale nie wolno więcej jak trzy-cztery łyzeczki
> dziennie, gdyż można dość skutecznie się przytruć.

Brzmi jak formuła na lek gorszy od samej choroby... ;)
Zweryfikuje ktoś z p.s.m?

Kompot z kobylaka niesmaczny - ale stare i najskuteczniejsze lekarstwo
na biegunkę, także przy salmonellozie, aroniowy - ściągający.
Allo - ollo znany sos majonezowy do dziczyzny, ale i do wszystkich mięs.
Z tym, że leczniczo ilość czosnku zwiększona z trzech ząbków do całej
główki - skuteczne lekarstwo na grypę z powikłaniami żołądkowo-jelitowymi,
na anginy i inne choroby laryngologiczne itp.
Na tyle smaczny, że trzeba pamiętać, że zbyt wielką ilością można się
przytruć, już to przeżyłem - niezbyt przyjemne...

12. Data: 2007-11-22 01:16:16

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał:

> Brzmi jak formuła na lek gorszy od samej choroby... ;)
> Zweryfikuje ktoś z p.s.m?

Szartujesz. Na psm szaleje dwóch schizofreników nie-lekarzy i
zaspamowali grupę swoimi "poradami"...

--
Pozdrawiam - Aicha (aż mi się ciśnie na usta coś o epidemii;))

13. Data: 2007-11-22 02:21:15

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Szartujesz. Na psm szaleje dwóch schizofreników nie-lekarzy i
> zaspamowali grupę swoimi "poradami"...
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (aż mi się ciśnie na usta coś o epidemii;))

Aisza nie szartuj, może Ci się pSżydać... Przepis dostałem od córki z
Hiszpanii, tam stosowany do mięsa zajęczego oraz wzmocniony czosnkiem do
leczenia.

14. Data: 2007-11-22 07:56:53

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Na tyle smaczny, że trzeba pamiętać, że zbyt wielką ilością można się
> przytruć, już to przeżyłem - niezbyt przyjemne...

Ta rola twoja mi bardzo odpowiada.
Jestem skłonna uznać ciebie za eksperta od tego typu porad,
nie dyskryminując za tępe poglądy polityczne.
To sie nazywa tolerancja! :)

- JaKasia

15. Data: 2007-11-22 09:13:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Aisza nie szartuj, może Ci się pSżydać... Przepis dostałem od córki z
> Hiszpanii, tam stosowany do mięsa zajęczego oraz wzmocniony czosnkiem do
> leczenia.

Znaczy żeby dało się tę zajęczynę zjeść bez "odruchów" i "konsekwencji"?

16. Data: 2007-11-22 09:15:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ta rola twoja mi bardzo odpowiada.
> Jestem skłonna uznać ciebie za eksperta od tego typu porad,
> nie dyskryminując za tępe poglądy polityczne.

To się nazywa wybiórczość ;)

17. Data: 2007-11-22 09:51:07

Temat: Re: nie, proszę, nieeee...!
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 21:14, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> jak na razie jest cię mniej...
> znacznie mniej [od tej 13.15] ;)

zawsze będzie mnie mniej od ciebie, luz :)

> Teza o mojej rzekomej głupocie
> nie ma szans potwierdzenia ..<ble ble ble>

nie martw się, zawsze jest jakaś szansa :)

> zamiast płodzić tezy
> o kondycji umysłowej
> userów tej grupy ;P

nie używaj liczby mnogiej nadaremno :)

> puli czasu jaką
> mógłbyś nam [mi?]
> tu poświęcić ;)

ustalmy - ja tu tylko sobie poświęcam czas. innych mam w dupie.

18. Data: 2007-11-22 10:20:29

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta rola twoja mi bardzo odpowiada.
> Jestem skłonna uznać ciebie za eksperta od tego typu porad,
> nie dyskryminując za tępe poglądy polityczne.
> To sie nazywa tolerancja! :)

To się nazywa wybiórczość ;)

Rozumiem, ze jak ktos ci nie pasi w jednej dziedzinie,
to spuszczasz go do sedesu nie bacząc na jego przymioty?

Dlatego niektórzy maja wokół tylko samych wrogów.
No i w ogóle wszyscy ludzie sa źli...

- JaKasia

19. Data: 2007-11-22 10:32:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
On 21 Lis, 21:14, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> jak na razie jest cię mniej...
> znacznie mniej [od tej 13.15] ;)

zawsze będzie mnie mniej od ciebie, luz :)

-wolę dmuchać na zimne ;P

> Teza o mojej rzekomej głupocie
> nie ma szans potwierdzenia ..<ble ble ble>

nie martw się, zawsze jest jakaś szansa :)

-pocieszy cię widzę nawet taka bliska zeru ;)))

> zamiast płodzić tezy
> o kondycji umysłowej
> userów tej grupy ;P

nie używaj liczby mnogiej nadaremno :)

-marzy ci się że to ty decydujesz
kiedy ja używam czegoś na daremno? ;)

> puli czasu jaką
> mógłbyś nam [mi?]
> tu poświęcić ;)

ustalmy - ja tu tylko sobie poświęcam czas. innych mam w dupie.

-pisz więc pamiętniki, na to samo wyjdzie
a nie narazisz się na dyskomfort odkręcania
posądzeń o poświęcaniu czegoś dla innych,
którym jak widzę czujesz potrzebę negować ;P

20. Data: 2007-11-22 10:39:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Szartujesz. Na psm szaleje dwóch schizofreników nie-lekarzy i
> zaspamowali grupę swoimi "poradami"...

To tylko iść im w sukurs [lub z nimi w zawody] możesz ;)

pocisk+kancelaria=parano ja?
Terapia rodzinna - Warszawa i okolice
Jeszcze o polskiej tolerancji
HACKER