nie wiem o co chodzi

1. Data: 2002-12-22 18:21:51

Temat: nie wiem o co chodzi
Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie mam wcale wiadomości z tej grupy:(, smutno mi...

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

2. Data: 2002-12-22 19:49:57

Temat: Re: nie wiem o co chodzi
Od: PiotrekR <a...@j...w.reply.to> szukaj wiadomości tego autora

Monika pisze tak:

> Ale nie mam wcale wiadomości z tej grupy:(, smutno mi...

kliknij sobie, powinno pomóc

--
Piotrek
Xnews po polsku http://www.skynet.com.pl/~xnews/

3. Data: 2002-12-24 11:04:18

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od PiotrekR (a...@j...w.reply.to) dostałam taką:

> kliknij sobie, powinno pomóc

Dzięki już sobie poradziłam:), zresztą dzięki temu dostrzegłam Twoją
radę. Ale czasmi takie drobiazgi wyprowadzają człowieka z równowagi,
zwłaszcza w gorącym przedświątecznym okresie, jak do komputera siadam
tylko na momencik i nie mam czasu dochodzić, co jest nie tak...
Jeszcze raz dzięki:).

--
Pozdrawia Monika
GG 51726