niecierpki

1. Data: 2001-05-17 20:47:43

Temat: niecierpki
Od: "mrówa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.....

Posiałam niecierpki waleriana i się zastanawiam, czy one trochę nie za duże
mi urosną.....czy one nie potrzebują czegoś na wstrzymanie wzrostu. Kiedyś o
czymś takim słyszałam i właśnie się zastanawiam, czy to nie dotyczyło
niecierpków.

dzięki

mrówa

2. Data: 2001-05-21 10:34:42

Temat: Re: niecierpki
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrówa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi urosną.....czy one nie potrzebują czegoś na wstrzymanie wzrostu. Kiedyś
> czymś takim słyszałam i właśnie się zastanawiam, czy to nie dotyczyło

Kiedy je posiłaś? Impatiens waleriana powinno się siać w lutym (!), żeby w
czerwcu zakwitły. Istotnie, im później w sezonie, tym bardziej są wybujałe.
Bardzo ładne w ogrodzie jako roślina okrywowa, ale do skrzynek balkonowych,
właśnie gwoli wzrostu i dość rzadkiego pokroju się raczej nie nadają. Lepszy
jest niecierpek nowogwinejski, ale tego się rozmnaża wyłącznie z sadzonek
(za to można je przechować przez zimę).

Pozdrawiam, Basia.

mszyce
Turkuć podjadek - jaka broń ?!
Problem z różami
Kobea, rącznik i rdest Auberta - można to gdzieś jeszcze dostać i posadzić ?
system nawadniania